Първите магазини PEPCO ще отворят врати в София през март 2019, като броят им ще надхвърли 60 в края на 2021
Дискаунт веригата магазини за търговия на дребно PEPCO ("Пепко"), която оперира в повечето страни от Централна и Източна Европа, стъпва и в България.
Първите магазини PEPCO ще отворят врати в София през март 2019. През първите шест месеца веригата възнамерява да открие 11 магазина, а впоследствие да увеличи техния брой до над 60 в края на 2021. Те ще отворят в различни части на страната, предимно в градове с население над 10 хиляди жители. Очаква се към 2021 веригата да има над 500 наети служители.
"Радваме се, че засилваме присъствието си на Балканите. Клиентите ни в България ще могат да посещават нашите магазини и то не само в големите градове като София, Пловдив, Бургас и Стара Загора, и да се възползват от предложенията ни", сподели Марчин Станко, оперативен директор за Централна и Източна Европа.
PEPCO разполага с повече от 1500 магазина в Естония, Латвия, Литва, Полша, Словакия, Словения, Румъния, Унгария, Хърватска и Чехия. Търговската марка е лансирана през 2004.
"Българският пазар има голям потенциал и съм абсолютно убеден, че търговската концепция на PEPCO ще намери своето място тук. Навлизането ни на пазара ще позволи на клиентите да избират от широк асортимент продукти на много ниски цени съгласно нашата формула "повече за по-малко". Тази концепция работи много добре в много страни от Централна Европа и аз твърдо вярвам, че ще проработи отлично и тук,", посочи Драгия Драгиев, оперативен мениджър на PEPCO България.
Магазините PEPCO предлагат детски, мъжки и дамски облекла, бельо, аксесоари, играчки, декорация за дома, домашен текстил и др. Около 60% от асортимента на PEPCO са облекла (вкл. обувки и бельо), а 40% са стоки за бита.
По данни на компанията PEPCO с пълния си асортимент за деца до 14-годишна възраст e сред лидерите по продажби на детско облекло в Централна и Източна Европа.
В момента за PEPCO работят над 14 хиляди души в 10 страни.