В момента той обслужва София и областта, следващата дестинация ще е Пловдив
T MARKET пусна свой онлайн магазин. На www.tmarketonline.bg вече всички в София и областта ще могат да пазаруват онлайн.
В условията на криза и извънредната обстановка в страната веригата форсира плановете си за присъствието си като магазин и в мрежата.
В онлайн магазина T MARKET българското присъствие на стоки е 80%, а подкрепата на родните производители е съществена част от политиката на T MARKET още от създаването й у нас.
Веригата е планирала всяка седмица да има специални атрактивни промоции, предназначени само за посетителите на онлайн магазина.
Доставката на продукти се извършва при засилени мерки за сигурност, както за служителите на компанията, така и за клиентите на T MARKET ОНЛАЙН. Мерките са изцяло съобразени с всички изисквания на РЗИ и Националния оперативен щаб. Във всички коли и складове, които поддържат и обслужват онлайн магазина на веригата, се извършва редовна дезинфекция, а служителите, които ще работят за онлайн удобството на T MARKET, са снабдени с всички предпазни средства.
“Ние отдавна планираме да имаме опцията клиентите ни да могат пазаруват и онлайн. Пандемията и всички обстоятелства около нея забързаха доста този процес и сме доволни от себе си и горди с екипите си, че успяхме за минимално време да реагираме на нуждата на клиентите ни от подобна алтернатива”, коментира Петър Павлов, генерален директор на “Максима България”.
София и областта са първата крачка на веригата в онлайн продажбите. Следващата дестинация на T MARKET ОНЛАЙН ще е Пловдив.
В момента новият онлайн магазинът обслужва София, Княжево, Панчарево, Герман, Казичене, Банкя, Кокаляне, Бистрица, Лозен, Божурище, Иваняне и Владая. Чрез него ще се извършват доставки по заявки всеки ден.
“Имахме план да продаваме онлайн много преди кризата. Днес това е факт за София и областта именно, защото бяхме с няколко крачки напред и още преди кризата знаехме, че живеем в непредсказуемо време и е добре да имаме всякакви варианти, с които да дадем повече сигурност на нашите клиенти. Истината е, че ако не бяхме подготвени, нямаше да успеем да стартираме своя онлайн проект в тези кратки срокове. Гордеем се, че сме първата голяма верига, която предлага на клиентите на стоки на дребно тази опция и ще се стараем да я развиваме адекватно и с грижа за хората”, заяви Илия Белев, оперативен директор и член на борда на директорите на “Максима България”.
По-рано през месеца Foodpanda обяви, че разширява услугите си за доставка, като започва партньорство с „Фантастико“. Потребителите на платформата в София имат възможност да поръчват хранителни продукти от търговска верига, като могат да се доставят млечни и месни продукти, консерви, напитки, кафе, захарни изделия и други.