Компанията ще адаптира маркетинговата си стратегия за Стария континент, като предлага по-малки опаковки на по-ниски цени
Англо-холандската корпорация Unilеver, позната у нас с марки като Dove, Domestos, Cif и Lipton, обяви, че ще използва маркетинговите си стратегии от развиващите се пазари, за да се адаптира към отъняващите портфейли на европейците, информира The Telegraph.
“Бедността се завръща в Европа,” посочи Ян Зийдервелд, директор за Европа на Unilever, в интервю за Financial Times Deutschland. “Ако потребител в Испания харчи само 17 евро на едно пазаруване, няма да мога да му продам прах за пране, който струва колкото половината от бюджета му.”
Компанията планира да предлага продуктите си в по-малки опаковки на по-ниски цени, както и да създаде нова марка в ниския ценови сегмент за основни продукти като чай и зехтин.
За да има ръст на продажбите, по-добрите продукти ще трябва да вървят ръка за ръка с по-добро обслужване в магазините, обяснява още Зийдервелд.