вторник, 30 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6775 прочитания

    Unilever: Европа се завръща към бедността

    Компанията ще адаптира маркетинговата си стратегия за Стария континент, като предлага по-малки опаковки на по-ниски цени
    28 август 2012, 10:15 a+ a- a

    Англо-холандската корпорация Unilеver, позната у нас с марки като Dove, Domestos, Cif и Lipton, обяви, че ще използва маркетинговите си стратегии от развиващите се пазари, за да се адаптира към отъняващите портфейли на европейците, информира The Telegraph.

    “Бедността се завръща в Европа,” посочи Ян Зийдервелд, директор за Европа на Unilever, в интервю за Financial Times Deutschland. “Ако потребител в Испания харчи само 17 евро на едно пазаруване, няма да мога да му продам прах за пране, който струва колкото половината от бюджета му.”

    Компанията планира да предлага продуктите си в по-малки опаковки на по-ниски цени, както и да създаде нова марка в ниския ценови сегмент за основни продукти като чай и зехтин.

    За да има ръст на продажбите, по-добрите продукти ще трябва да вървят ръка за ръка с по-добро обслужване в магазините, обяснява още Зийдервелд. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Проучване: Спад на фалитите у нас с близо 11% през 2023
    Действителният брой компании, които не могат да плащат сметките си, се е увеличил през 2023, предстоят трудности за строителния сектор през 2024, отбелязват от Кофас
    преди 9 часа
    ЕК призова България да подобри националния план в областта на енергетиката и климата
    Окончателният актуализиран план трябва да бъде представен до 30 юни 2024
    преди 10 часа
    Ново Кино Арена отваря врати в София
    Кинокомплексът с 10 модерни зали е в Мега Мол
    преди 11 часа
    преди 14 часа
    От 1 май: Нова самолетна линия ще свързва Истанбул със София
    Нискотарифната Pegasus Airlines ще има полети 3 пъти в седмицата