петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4602 прочитания

    Ще унищожи ли желанието на хората да плащат за онлайн съдържание традиционната реклама?

    Бумът при платеното дигитално съдържание може да ограничи рекламните приходи, предупреждава изследователската компания Forrester
    01 ноември 2012, 17:48 a+ a- a

    Броят на хората, които ще са готови да плащат за достъп до дигитално съдържание, ще нарасне значително благодарение на широкото разпространение на смартфони и таблети, предвижда изследователската компания Forrester в свой анализ, цитиран от Guardian.

    От Forrester очакват пазарът на платено онлайн съдържание да отчете ръст от 65% до 10.2 милиарда евро през 2017. Потребителите на платено съдържание в Западна Европа пък ще се увеличат с между 8 и 12% през следващите пет години.

    Разходите за достъп до новинарско съдържание ще нараснат със 77% до 279 милиона евро през 2017, прогнозират експертите на Forrester. Броят на хората, които ще изберат да си платят за новини в мрежата, ще скочи с 68% до над 8 милиона след пет години. 20% от хората, ползващи таблети, ще си плащат за новините, предвиждат от Forrester.

    Разходите за купуване на музика онлайн ще нараснат от 1.5 милиарда евро тази година до 2.6 милиарда през 2017. Видеосъдържанието пък ще генерира до 3.9 милиарда евро приходи след пет години при 2.2 милиарда през 2012. Средствата, отделени за покупката на онлайн игри, ще се увеличат до 3.4 милиарда през 2017 спрямо 2.3 милиарда тази година, сочат прогнозите на изследователската компания.

    Бумът при потреблението на платено онлайн съдържание обаче ще ограничи възможностите за приходи от реклама, предупреждават от Forrester. Потребителите, които ще плащат за достъп до съдържание, няма да искат то да бъде пълно с реклами, посочват анализаторите. Това ще постави редица предизвикателства пред маркетолозите, разчитащи на традиционната реклама, отбелязват в заключение от Forrester.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 4 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 5 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 5 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 7 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години