четвъртък, 09 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    7286 прочитания

    Holiday Park Перник отвори врати

    Инвестицията в най-големият търговски парк в Югозападна България е около 40 млн. лв., а новите работни места са над 300
    16 юни 2023, 13:02 a+ a- a

    Тодор Белчев, Видеолукс Холдинг, и Станислав Владимиров, кмет на Община Перник, откриват Холидей парк (Снимки: Холидей парк)

    Най-големият търговски парк в Югозападна България HOLIDAY PARK отвори врати в гр. Перник, на ул. „Захари Зограф“ 159. На търговска площ от 23 000 кв.м паркът обособява 16 магазина с широка гама от стоки за дома, семейството и свободното време. Инвестицията в обекта е около 40 млн. лв., а новите работни места са повече от 300.

    Сред брандовете, които отварят обекти в шопинг парка на открито, са Praktiker, Lidl, LC WAIKIKI, New Yorker, Pepco, Sinsay, Numero Uno, dm, Нечовешки магазин д-р Стефанов, Мебели Виденов, Sport Vision, Mat Star, TERRANOVA, KiK, TEDi и OPTICLASA. По повод откриването обектите в комплекса предлагат много преференциални отстъпки и активации.

    „Всичко тук е по-добро от най-доброто, което сме правили досега. Вярвам, че задаваме нови стандарти и показваме неща, които никой не е правил до този момент. За мен това е най-красивият ритейл парк правен в България досега“, коментира съоснователят на компанията собственик на комплекса - Видеолукс Холдинг, г-н Тодор Белчев.

    „Впечатлен съм, че за по-малко от година това място, което по-скоро беше нерегламентирано сметище, се превърна в този оазис. Впечатляващо е в днешно време да намериш партньор строител, който не само да изпълни сроковете, но и да направи съоръжението впечатляващо“, каза кметът на Община Перник, г-н Станислав Владимиров, по време на тържественото откриване на комплекса. 

    Само днес, 16 юни, посетителите могат да се възползват от 15% отстъпка в „Нечовешки магазин д-р Стефанов“, а магазин KiK подарява на първите 1500 пазарували от тях ваучер за отстъпка 20% при следващо пазаруване.

    За всички, които не успеят да посетят HOLIDAY PARK Перник в рамките на деня, отстъпките продължават и през уикенда в магазини dm, LC Waikiki, New Yorker, Sport Vision и други. Веригата за дома и градината Praktiker предлага невероятни оферти за откриването в периода 16-ти – 25-ти юни, а модният бранд TERRANOVA предизвиква всички на 16-ти и 17-ти юни да посетят HOLIDAY PARK Перник, където ще имат възможност да завъртят колело на късмета и да спечелят ексклузивни промоции.

    Посетителите могат да се възползват от удобен и безплатен паркинг с над 520 паркоместа. Предвидено е и място за зареждане на електромобили.

    Инвеститор и собственик на HOLIDAY PARK е компанията Видеолукс Холдинг, под чиято шапка са добре познатите на българския пазар хипермаркети за техника за дома, офиса и свободното време Технополис и веригата за дома и градината Praktiker. 

    Компанията изгражда едновременно няколко ритейл проекта в големи градове на България, а до края на годината предстои отварянето на търговски паркове в Пазарджик, Стара Загора и Хасково. През май тази година бе направена и първа копка на Praktiker Красно село в София, който ще е на практика и първият обект от планирания HOLIDAY PARK в столичния квартал.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 21 минути
    Промишленото производство в Германия отбелязва спад
    Търсенето в производството също отслабва
    преди 1 час
    Зa 13 гoдини Бългapия e ycвoилa 33 млрд. лeвa eвpoпeйcĸи cpeдcтвa
    Средствата са инвестирани в над 50 хиляди проекта в цялата страна
    преди 3 часа
    Пловдив изпревари София по строистелство на нови жилища
    1026 жилищни сгради са въведени в експлоатация през първото тримесечие на 2024, сочат данни на НСИ
    преди 5 часа
    ЕК иска информация от X за модерирането на съдържание
    Брюксел пита платформата за ефекта на генеративния изкуствен интелект върху изборите
    преди 6 часа
    Френската inHeart с българин CEO набра 11 млн. долара инвестиции
    Компанията използва AI, за да създаде персонален дигитален двойник на сърце