понеделник, 20 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10068 прочитания

    BPO компаниите в България: hello.de България

    За работата в компанията, възможностите за развитие в сектора разказва Оле Вегнер, главен изпълнителен директор на групата hello.de и управляващ директор на hello.de България
    09 май 2024, 08:59 a+ a- a

    Снимка: Оле Вегнер, главен изпълнителен директор на групата hello.de и управляващ директор на hello.de Българи

    В новата рубрика на Economy.bg „BPO компаниите в България“ водещи работодатели от аутсорсинг сектора разказват какви възможности за кариерно развитие предлагат и развенчават някои от големите митове в индустрията.

    Подходящи ли са аутсорсинг компаниите за първа работа, какви позиции предлагат и какви умения търсят? Това са част от въпросите, на които отговаря Оле Вегнер, главен изпълнителен директор на групата hello.de и управляващ директор на hello.de България.

    Обща информация за компанията:
    Име: Хелоу.Де (Германия), дъщерни дружества Хелоу.Де България ЕООД, Варна и Хелоу.Де България Сървисиз ЕООД, Бургас
    Сектор: Обслужване на клиенти, Бек-офис, Изнесени бизнес процеси, телефонен център
    Създаденa: От Оле Л. Вегнер (Главен изпълнителен директор)
    Брой служители глобално/в България: 700, от които 250 служители в България
    Офиси в България: Варна - Бизнес парк Варна, сграда 8, ет.6 и Бургас - Сентрал парк, ет.7
    Основна дейност на компанията, клиенти/продукти, услуги, пазари: Обслужване на клиенти на банки, финансови услуги и телекомуникации

    Г-н Вегнер, разкажете ни за Вашата компания – по какви проекти и с какъв тип клиенти работите?
    Хелоу.Де се гордее, че обслужва крайните клиенти на голяма германска банка в България. Освен това предоставяме услуги за персонална идентификация на около 50 други банки и кредитни институции, както и обслужване на клиенти на голяма германска телекомуникационна група.

    Какво можеш да работиш в аутсорсинг компания? Какви видове позиции има във Вашата компания?
    Ние предлагаме много позиции, например в областта на управлението като оперативен мениджър, мениджър на екип или в областта на планирането на дежурствата като мениджър на работната сила. Предлагаме и предизвикателни работни места като консултант на клиенти с немски език.

    Подходящ ли е BPO секторът за първа работа и защо?
    Работата в BPO компания е идеална за първа работа, тъй като затвърждава чуждоезиковите ви умения, осигурява отлично обучение за комуникация с клиенти и ви позволява да изградите мрежа от контакти в европейски компании.

    Как и за колко време може да израснеш в аутсорсинг компания?
    Предпочитаме да развиваме нашите мениджъри вътре. Това означава, че можете да се развивате в Хелоу.Де дългосрочно, чак до управител на офис и упълномощено лице за подписване (прокурист). Независимо от това можете да изберете и специализирана кариера например като ментор или обучител.

    Какви са възможностите за развитие във Вашата компания?
    Възможностите за развитие са многостранни. Като ментор, обучител, ръководител на екип или оперативен мениджър.

    За хора с какви езици и умения има най-голямо търсене при Вас?
    Най-важното изискване е владеенето на немски език, следвано от английски език. Всички останали дейности се преподават на служителите от Хелоу.Де чрез цялостно обучение.

    Какви са условията на работа във Вашата компания?
    Разполагаме с много модерни и добре оборудвани офиси с модерни работни места. Убедени сме, че офисите и атмосферата в Хелоу.Де са изключително добри.

    Как се формира заплащането и има ли бонуси?
    Основната брутна заплата е между 2100 и 2800 лева, а бонусът – между 1000 и 2000 лева.

    Заблуда ли е, че работата в BPO сектора е свързана само с говорене по телефон?
    Да, това всъщност е погрешно схващане. В Хелоу.Де ние водим кореспонденция и изпращаме имейли, провеждаме много видеоразговори и сме активни в социалните медии.

    Кои са най-големите митове за BPO сектора?
    Мит: Телефонните центрове са предназначени само за лесни, повтарящи се задачи.
    Истина: Въпреки че в телефонните центрове има повтарящи се задачи, работата често изисква решаване на сложни проблеми и може да бъде много разнообразна. Агентите трябва да отговарят на широк спектър от запитвания на клиенти и да предоставят персонализирани решения.
    Мит: Работата в телефонен център не предлага никакви перспективи за кариера.
    Истина: Много телефонни центрове предлагат кариерни възможности, които водят до ръководни позиции или специализация в определени области. Служителите могат да се развиват в области като управление, обучение или осигуряване на качеството.
    Мит: Телефонните центрове винаги означават лоши условия на труд.
    Истина: Въпреки че някои телефонни центрове може да не предлагат идеални условия на труд, има много други като Хелоу.Де, които ценят положителната работна среда, предлагат добри придобивки и гъвкаво работно време.

    Koи са основните предимства да работиш в аутсорсинг компания?
    Разнообразни и особено бързи възможности за кариера. Добро заплащане, международен опит, отлични програми за обучение и развитие, гъвкавост.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на Хелоу.Де България ЕООД в Jobs.bg

    Вижте още от рубриката BPO компаниите в България:
    BPO компаниите в България: Pontica Solutions
    BPO компаниите в България: Foundever

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 57 минути
    Нови 80 млн. лв. за заплати във висшето образование у нас
    Повишението ще обхване 33 държавни университети
    17 май 2024, 14:22
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    17 май 2024, 11:28
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“
    17 май 2024, 10:37
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    17 май 2024, 09:19
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки