Централна и Източна Европа ще е сред регионите с най-голям ръст на рекламния пазар, прогнозира eMarketer
Рекламната индустрия ще продължи да расте стабилно през следващите четири години, прогнозира сайтът за изследвания и анализи eMarketer.
Миналата година разходите за реклама в световен мащаб са преминали границата от половин трилион долара, достигайки 509.1 милиарда долара, което е ръст от 5.4% на годишна база.
За тази година изданието очаква ръст от 5.2% до 535.5 милиарда. До 2017 глобалният рекламен пазар ще нарасне до 650 милиарда.
Най-бърз растеж през отчетния период ще отчете Латинска Америка. Централна и Източна Европа също ще е сред пазарите с най-голям ръст, предвижда eMarketer. Изданието прогнозира, че рекламният пазар в региона ще достигне 29.4 милиарда през 2017.
Северна Америка все още остава най-големият рекламен пазар в света. Азия обаче продължава да скъсява преднината на американците, отбелязва eMarketer.