В международния конкурс тази година са участвали близо 3300 организации
APRA Porter Novelli и Site Мedia грабнаха престижните Stevie Awards. По данни на организаторите на международния конкурс в надпреварата тази година са се включили близо 3300 организации. От България са взели участие над 10 ПР агенции.
„10 години. От любов към живота” на Site Media спечели сребърен приз в категория „Кампания на годината – събития и чествания”. Кампанията срещу рак на гърдата бе отличена и в тазгодишното издание на наградите на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА). Тя спечели трето място в категория „Кампания за устойчиво развитие”.
„Алокохолът е лош шофьор” на APRA Porter Novelli взе златна статуетка в категорията „Социално отговорна кампания на годината”, след като се пребори с още 7 финалиста. Комуникационната агенция спечели и сребърно отличие за своята кампания „Живей активно” в категория „Кампания на годината – бранд мениджмънт”. Двете кампании донесоха награди на APRA Porter Novelli и от конкурса на БАПРА по-рано тази година.
„За нас тези награди са важни, защото в този конкурс кандидатстват агенции от цял свят и журито е съставено от международни експерти. Така ние самите си сверяваме часовниците. Тук няма връзки, няма нищо освен чисто състезание с професионалисти от всички страни”, коментира Любомир Аламанов, управляващ директор на APRA Porter Novelli пред Economy.bg.
Журито на Stevie Awards е съставено от 10 души, които са изпълнителни директори или специалисти в сферата на комуникациите. Те са представители на 7 различни държави – Великобритания, Индия, Испания, Обединени арабски емирства, САЩ, Турция и Южна Корея.