DataArt България организира безплатна лекция в София, посветена на темата
Лектор ще бъде Макс Жданов, вицепрезидент на дивизията „Туризъм и пътувания“ в DataArt
Огромният напредък на изчислителната мощност доведе до широкото разпространение на технологиите за машинно обучение (Machine Learning). Туристическия сектор, транспортната индустрия и хотелиерството вече имат възможност да получат решения на дългогодишни бизнес проблеми, свързани с персонализирането, ценообразуването, оптимизирането на бизнес процесите и прогнозирането на поведението на потребителите.
Именно за да насочи вниманието към тази актуална тема и да представи своя опит в областта, глобалната технологична компания за разработване на софтуерни решения DataArt България организира лекция-дискусия на тема „Machine Learning in the Travel, Transport & Hospitality Industry“.
Събитието ще се проведе на 16 май 2019 г. от 19 ч. в конферентната зала на DataArt България (Бул. „Тодор Александров“ 28, ет. 11). Лектор ще бъде Макс Жданов, вицепрезидент на дивизията „Туризъм и пътувания“ в DataArt.
Входът е свободен, но със задължителна предварителна регистрация. Презентацията ще бъде на английски език.
Темите на лекцията са:
• Какви са предизвикателствата пред най-голямата индустрия в света, в която работи приблизително всеки 10-ти зает на пазара на труда?
• Преглед на избрани възможни бизнес сценарии, при които машинното обучение може да разгърне иновациите, да осигури по-добро обслужване на клиентите, да предостави нови приходи и да оптимизира разходите.
• Дискусия върху реални примери от практиката на DataArt, при които е използвано машинно обучение е довело до положителни резултати.
Макс Жданов е вицепрезидент на дивизията “Travel & Hospitality” в DataArt. Макс притежава повече от 10 години опит в сектора на туризма и над 15 години управленски опит в ИТ.
Макс е украинец, роден в Киев. Има магистърска степен от Киевски политехнически институт, където завършва “Приложна математика“ и „Информационни технологии”. Кариерата му започва като системен администратор, а по-късно става разработчик на уеб приложения, след което заема различни мениджърски позиции, преди да се присъедини към DataArt през 2018 г.