От 50 до 5000 долара. Толкова в лична информация плащаме на Google всяка година срещу достъп до търсачката или нейните услуги – Google+, Gmail или Youtube, отбелязва технологичният сайт Mashable.
Експерти посочват, че сумата варира в зависимост от това колко ценни са данните за рекламодателите. С новите промени, които Google подготвя, тази информация може да стане още по-ценна за трети страни.
На 1 март Google ще актуализира политиката си за конфиденциалност, като комбинира потребителските данни от своите услуги. С други думи личната информация, предоставена от потребителя в една от услугите на търсачката (Google, Google+, Gmail и YouTube), може да бъде използвана и от другите.
Така освен търсенето и рекламите, които виждат потребителите, ще бъдат по-персонализирани.
Какви нови професии ще се появяват в бъдеще и ще се променят ли моделите на работа, дискутират Футурологът д-р Мариана Тодорова и Председателят на УС на БАСКОМ Доброслав Димитров
С програмата SAP Next Talent даваме шанс на завършващи студенти с ИТ профил да продължат кариерата си в компанията - Радослав Николов, изпълнителен директор, пред Economy.bg