Вижте кои са предпочитаните технологии за приготвяне на кофеиновата напитка от най-значимите имена в IT сектора
Най-големите имена в Силициевата долина са известни със своята страст към кафето. Кофеиновата напитка на компанията Philz е любима на Марк Зукърбърг, пише Bloomberg. Той вече е позиционирал кафене, в което се приготвя сутрешна доза кофеин от марката и в Менло парк, където се намира кампуса на Facebook.
Изпълнителният директор на Philz разказва, че за IT гуруто е било важно да направи нещо специално за служителите си. За целта кафенето предлага релаксираща атмосфера, която сплотява екипа с чаша хубаво кафе. Напитките се приготвят всяка за около 5 минути, което е нестандартно време за изчакване на поръчка от подобен вид, но ключът за търпението е във вкусовите качества, които клиентите оценяват. Технологията на приготвяне е интересна с това, че всяка доза зърна се мели и вари отделно и на ръка. Philz продава кафето си директно на Google, Twitter и Yelp.
Джак Дорси също се ориентира към бизнеса с прясно приготвено кафе. Създателят на Twitter е инвестирал в малка компания предлагаща любимата му кофеинова напитка от Сан Франциско, която е разположила кафенетата си в близост до офисите на Дорси.
Третата любима верига на IT средите се нарича Blue Bottle. Марк Пинкъс е разположил дори една от кафетериите на компанията в централа на Zynga. Кевин Роуз също е почитател на „Синята бутилка“ и наскоро стартира инвестиране в компанията.