Тя има над 11 години опит в местни и международни компании
Телекомуникационният 4G оператор „Макс“ обяви мащабни назначения на нови експерти в ръководството. Компанията, предлагаща 4G LTE услуги на българския пазар, повишава експертизата и разширява своята управленска структура, за да ускори процеса по предлагане на следващо поколение услуги на българския пазар
Елена Чолакова, опитен професионалист в областта на обслужването на клиенти и бизнес продажбите, поема позицията на директор „Обслужване на клиенти“. Тя има повече от 11 години опит в различни местни и международни компании.
„Макс“ е оператор от ново поколение, предлагащ високоскоростни мобилни интернет услуги. 4G LTE мрежата в България вече включва 31 от най-големите градове и курортни комплекси в страната, покривайки 50% от градското население. След успешните демонстрации в началото на годината на HD гласови и видео услуги през своята 4G LTE мрежа, „Макс“ продължава да работи за лансирането на модерни гласови и информационни услуги от следващо поколение, съобщиха от компанията.