петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10155 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на петима популярни автори

    Какво трябва да знае всеки един предприемач?
    13 април 2016, 11:04 a+ a- a

    В това видео петима автори и консултанти споделят пет ценни бизнеса съвета, които според тях всеки един предприемач трябва да знае. Ето и кои са те: 

    1. Това, което всеки един предприемач трябва да знае и да не забравя, е, че успехът може да се окаже най-големият му враг, смята Лари Уингет, автор и консултант. В началото вие сте много внимателни и наблюдателни към всичко – клиентите, продажбите, хората, във всеки един момент знаете колко печелите. И когато постигнете успех, ставате мързеливи и пренебрежителни към всяко едно от тези неща. Ако искате да бъдете успешни в дългосрочен план, нищо не трябва да ви убягва. 

    2. Това, което всеки един предприемач трябва да знае, когато стартира бизнес, е, че клиентите са на второ място, инвеститорите - на трето, а на първо – хората в компанията, смята Джо Калоуей, автор и консултант. Ако вие не осигурите на хората си това, от което имат нужда, за да успеят; ако не създадете култура, която привлича най-добрите таланти; ако вашите служители не харесват да работят за вас, то нищо няма да постигнете. Ако вашите хора са щастливи, и клиентите ще бъдат щастливи, и инвеститорите ще бъдат щастливи и вие самите ще бъдете щастливи. 

    3. Това, което всеки един предприемач трябва да знае, е, че страстта без положителен резултат не е бизнес, смята Ранди Пенингтън, автор и консултант. Това е хоби. Може би сте станали предприемач, следвайки страстта и забавлявайки се с това, което правите. И това е чудесно. Но най-успешните предприемачи се учат как да развият успешен бизнес. Те обръщат внимание на цифрите, изграждат устойчива култура, която осигурява конкурентни предимства и непрекъснато се стремят да подобряват продуктите и услугите си. 

    4. Това, което всеки един предприемач трябва да помни е, че бизнесът винаги трябва да носи радост, смята Марк Санборн, автор и консултант. Ако това спре да се случва, имате две опции. Първата е да продадете бизнеса си и да правите нещо различно. Втората е да намерите хора, които ще вършат онова, което на вас не ви е приятно. Така ще може да се фокусирате върху нещата, които ви носят радост и удоволствие.  Не забравяйте, че вие сте в този бизнес, защото той е нещо, което искате да правите. И то трябва да ви радва. 

    5. Причината да сте в бизнеса, не е тази, която вие си мислите, че е, смята Скот Маккейн, автор и консултант. Хората превръщат нещо в бизнес, защото са добри в него. Но в крайна сметка не продуктът има значение, а изживяването, което създавате на клиентите си. Причината да сте в бизнеса е че създавате преживяване, на което вашите клиенти не могат да устоят.  

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 6 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 6 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 7 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 9 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години