четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16481 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Калин Радев, „Софтуер Груп“

    Вижте какво сподели основателят на компанията
    18 април 2017, 09:19 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Калин Радев, основател и изпълнителен директор на „Софтуер Груп“:

    „Най-ценният бизнес съвет, който мога да дам, е: Визията за бъдещето е ключова за успеха. Вярвам, че това е един от най-важните принципи, които правят бизнесите устойчиви на времето. Да имаш добра идея е хубаво, но това не означава, че имаш бизнес. Необходимо е идеята да бъде развита в цялостна концепция, която от своя страна да бъде надградена с ясна визия за бъдещето на компанията. Умението да виждате как добрата идея може да бъде развита във времето и да не губите усета за правилната посока е една от ключовите предпоставки за успех.  Бизнесите, които успяват да устоят на непрекъснатите предизвикателства, са тези, които имат визия, по-голяма от тях самите и създателите им“.

    Калин Радев е изпълнителен директор и основател на „Софтуер Груп“. Той има повече от 20 години професионален опит в информационните технологии, от които 15 години в сферата на подобряване достъпа до финансови услуги, банковия и микрофинансиращия сектор. Радев има богат международен опит в ръководенето на стратегически проекти в Европа, Африка, Азия и Тихоокеанския регион, както и Латинска Америка. Неговите знания и умения са използвани в над 100 проекта по целия свят, включващи разработването на ИТ стратегии и проектирането на софтуерни решения, които ускоряват достъпа до финансови услуги и увеличават ефективността на институциите. Калин Радев е също така член на борда на директорите на Центъра за микрофинансиране (MFC) и на Индийско-българската бизнес камара.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 8 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 8 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 12 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната