понеделник, 26 октомври 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3348 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Христофор Христов, Solid 55

    Вижте какво сподели управителят на българската компания за производство на врати
    15 януари 2020, 09:10 a+ a- a

    Благодарение на житейския си и професионален опит човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Христофор Христов, управител на българската компания за производство на врати Solid 55. 

    “Най-ценното, което научих до момента, е, че човек постоянно трябва да е отворен за нови знания и възможности. Трябва да се обгражда с хора, от които да учи. Да може да събере екип от специалисти, които са по-знаещи от него в своята област. Никога да не си мисли, че се е качил на гребена на вълната и се движи постоянно по него, а да е отворен във всеки един момент за нови идеи. Не на последно място добрият лидер трябва да се вслушва в мнението на колектива си и заедно да вървят напред.“

    Видео за компанията като работодател вижте в профила на Solid 55 в Jobs.bg ТУК.

     ВИЖТЕ ОЩЕ: 

    Най-ценният бизнес съвет на Ивелин Иванов, DHL ESS
    Най-ценният бизнес съвет на Димитър Манчев, Programista
    Най-ценният бизнес съвет на Тодор Кашилски, „Токаш“
    Най-ценният бизнес съвет на Цветан Цветанов, Unilever Ice Cream България
    Най-ценният бизнес съвет на Иван Чернев, Kaufland България
    Най-ценният бизнес съвет на Здравко Николов, Equinix България
    Най-ценният бизнес съвет на Жозе Салойо, БНП Париба Лични Финанси
    Най-ценният бизнес съвет на Николай Мутафов, Accedia
    Най-ценният бизнес съвет на Маргарита Наумова, „Инспирит“
    Най-ценният бизнес съвет на Георги Петков, BTL Industries
    Най-ценният бизнес съвет на Вихрен Славчев, „Мнемоника“
    Най-ценният бизнес съвет на Атанас Райков, Viber
    Най-ценният бизнес съвет на Николай Ангелов, IBM
    Най-ценният бизнес съвет на Иван Георгиев, Starbucks България
    Най-ценният бизнес съвет на Ивайло Славов, BULPROS
    Най-ценният бизнес съвет на Бруно Льору, БНП Париба Лични Финанси
    Най-ценният бизнес съвет на Андрей Петров, „дм България“
    Най-ценният бизнес съвет на Ираван Хира, Hewlett Packard Enterprisе България
    Най-ценният бизнес съвет на Константин Стоянов, 411 Marketing
    Най-ценният бизнес съвет на Максим Бехар, M3 Communications Group
    Най-ценният бизнес съвет на Делян Лилов, Мусала Софт
    Най-ценният бизнес съвет на Юлиан Станчиу, eMAG
    Най-ценният бизнес съвет на Ондрей Локвенц, ПРОФИ КРЕДИТ
    Най-ценният бизнес съвет на Зоя Паунова, "АстраЗенека"
    Най-ценният бизнес съвет на Петя Димитрова, „Пощенска банка“
    Най-ценният бизнес съвет на Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy
    Най-ценният бизнес съвет на Васил Терзиев, Телерик Академия
    Най-ценният бизнес съвет на Стефана Здравкова, eMAG.bg
    Най-ценният бизнес съвет на Ивайло Пенчев, Walltopia
    Най-ценният бизнес съвет на Андон Симеонов, SoftServe
    Най-ценният бизнес съвет на Георги Деянов, „EKO България”
    Най-ценният бизнес съвет на Калин Радев, „Софтуер Груп“

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Дания въвежда изискване за отрицателен PCR тест за българи
    България е считана за „високорискова“ страна
    преди 7 часа
    преди 7 часа
    Новата работодателска организация БРАИТ обединява иновативният бизнес в България
    Тя е наследник на Асоциацията на бизнес клъстерите и е подала документи за участие в НСТС
    преди 8 часа
    Кметът на Пловдив с Covid-19
    Здравко Димитров е на домашно лечение
    преди 9 часа
    Мария Габриел: „Еразъм+“ ще обхване и училищата
    През 2021 90% от работните места ще изискват цифрови умения
    преди 10 часа
    Fibank подписа споразумение с Фонд на Фондовете за кредити с възможност за лихвена субсидия
    Целта на новия инструмент е да улесни достъпа на компаниите до финансиране за преодоляване на негативните ефекти от корона кризата