събота, 20 юли 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2706 прочитания

    Ян Кешелак е новият главен изпълнителен директор на GLAMI

    Той ще завърши интеграцията на италианската платформа Stileo
    23 ноември 2022, 12:12 a+ a- a

    Снимка: GLAMI

    Ян Кешелак става следващият главен изпълнителен директор на GLAMI. Доскоро Кешелак заемаше позицията на главен директор по приходите на компанията, като през последните 5 години определяше посоката на развитие на GLAMI, отговаряйки за разширяването на бизнеса в Гърция, Адриатическите страни и Балтийските страни. Неговата задача ще бъде да завърши трансформацията на компанията от модна търсачка във водеща платформа за откриване на модни стоки, базирана на хиперперсонализация и изкуствен интелект. Томаш Ходбод, основателят на GLAMI и настоящ партньор на инвестиционната група Miton, поема поста ръководител на GLAMI Ventures, която планира да инвестира в компании, които улесняват откриването на продукти онлайн, както и компании, които използват изкуствен интелект в електронната търговия.

    Смяната на ръководството съответства на краткосрочната и дългосрочната визия на GLAMI, която цели успешното приключване на интегрирането на най-голямата платформа за мода на италианския пазар, Stileo. Стратегическият играч на италианския пазар с 30-членен екип беше придобит от GLAMI през пролетта на 2022 г. Ян Кешелак фокусира своята енергия именно върху неговата интеграция чрез развитието на маркетингови и бизнес екипи. Като бивш главен директор по приходите в GLAMI през последната година и след участието си в предишното разширяване на компанията в 7 държави, включително Хърватия, Словения и Балтийските републики, той е в добра позиция да доведе компанията до успешно последно тримесечие, въпреки всички предизвикателства, с които се сблъска електронната търговия през 2022 г. „Абсолютно съм убеден, че Ян може да поведе GLAMI към успеха на заложената визия и посока“, заяви Томаш Ходбод.

    В дългосрочен план и двете стратегически решения – назначаването на новия изпълнителен директор и създаването на инвестиционния фонд, очертават визията на GLAMI за следващите пет години. „Нашата цел е да ускорим трансформацията от търсачка, каквато я познавате сега, в платформа за откриване на мода, базирана на изкуствен интелект (AI) и иновативно машинно обучение, което създаваме сами“, обяснява Кешелак. Целта на GLAMI е да затвърди позицията си на съществуващите пазари и да запази ролята си на най-посещавания и лесен за използване уебсайт за мода в Централна Европа през следващите години. „Автоматичното маркиране и категоризирането на продуктите, показването на подобни артикули и персонализирането на гамата от продукти са функции, за които сме разработили собствени решения в GLAMI. Чрез тях ние предоставяме на всеки потребител уникално изживяване при използването на нашата платформа“, уверява Кешелак, като посочва, че това е едва началото за GLAMI.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 17 часа
    Wizz Air празнува 20 млн. превозени пътници от летище София
    Авиокомпанията и стартира нов маршрут – до Лион
    преди 17 часа
    Онлайн продажбите в САЩ достигнаха $7,2 млрд. в първия ден на Amazon Prime Day
    Продажбите са с над 10% повече спрямо миналата година
    преди 21 часа
    Глобално кибер прекъсване приземи полети по целия свят
    Проблемът засегна и работата на банки и медии в различни точки на света
    преди 21 часа
    Президентът ще връчи втория мандат на 22 юли
    На кандидата за премиер, посочен от втората по численост парламентарна група в 50-ото Народно събрание
    преди 23 часа
    WordPress Engine придобива българската NitroPack
    Основателите Георги Петров и Михаил Стойчев ще работят върху нов проект