петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3021 прочитания

    Започва вторият конкурс за наградите на Българската асоциация на рекламодателите

    Набирането на проекти с най-добри постижения в областта на маркетинговите комуникации в България ще продължи до 17-ти май 2015
    04 май 2015, 13:48 a+ a- a

    За втора поредна година конкурсът BAAwards – наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), търси иновативни, креативни и високо професионални кампании. Набирането на проекти с най-добри постижения в областта на маркетинговите комуникации в България през 2014 вече започна и ще продължи до 17-ти май 2015.

    Категориите, в които се приемат кандидатури остават непроменени – „Нов продукт“, „Нова услуга“, „Нова корпоративна марка“, „Ребрандинг на продукт“, „Корпоративен ребрандинг“, „Корпоративна социална отговорност“, „Пускане на пазара на обновен продукт“, „Продуктова иновация“, „Спонсорство“, „Активиране на марка“. 

    Победителите ще бъдат обявени на специална гала вечер в началото на месец юни.

    Второто издание на наградите на БАР ще бъде с мото “Агенти на промяната”. „Конкурсът поставя още по-силно акцента върху индивидуалния принос. Отделната личност с нейните качества, опит и професионализъм е водеща за успеха на всеки маркетингов екип, затова Наградите на БАР 2015 имат за цел да покажат и отличат индивидуалния принос”, казват организаторите. 

    В първото издание на наградите на БАР през 2014 се включиха 18 компании с 29 проекта. До финалния кръг достигнаха 7 от тях с 12 проекта. След оспорвана конкуренция, с награди от първото издание на BAAwards си тръгнаха маркетингови специалисти и екипи от “Тойота Балканс”, „Данон България“, „Alpha Bank“ и „Загорка“. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 11 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 13 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 15 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 16 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19