Набирането на проекти с най-добри постижения в областта на маркетинговите комуникации в България ще продължи до 17-ти май 2015
За втора поредна година конкурсът BAAwards – наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), търси иновативни, креативни и високо професионални кампании. Набирането на проекти с най-добри постижения в областта на маркетинговите комуникации в България през 2014 вече започна и ще продължи до 17-ти май 2015.
Категориите, в които се приемат кандидатури остават непроменени – „Нов продукт“, „Нова услуга“, „Нова корпоративна марка“, „Ребрандинг на продукт“, „Корпоративен ребрандинг“, „Корпоративна социална отговорност“, „Пускане на пазара на обновен продукт“, „Продуктова иновация“, „Спонсорство“, „Активиране на марка“.
Победителите ще бъдат обявени на специална гала вечер в началото на месец юни.
Второто издание на наградите на БАР ще бъде с мото “Агенти на промяната”. „Конкурсът поставя още по-силно акцента върху индивидуалния принос. Отделната личност с нейните качества, опит и професионализъм е водеща за успеха на всеки маркетингов екип, затова Наградите на БАР 2015 имат за цел да покажат и отличат индивидуалния принос”, казват организаторите.
В първото издание на наградите на БАР през 2014 се включиха 18 компании с 29 проекта. До финалния кръг достигнаха 7 от тях с 12 проекта. След оспорвана конкуренция, с награди от първото издание на BAAwards си тръгнаха маркетингови специалисти и екипи от “Тойота Балканс”, „Данон България“, „Alpha Bank“ и „Загорка“.