четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4660 прочитания

    От какво зависи успехът на едно мобилно приложение?

    И как се печели лоялност в дигиталния свят?
    21 април 2016, 17:05 a+ a- a

    Близо 50% от хората по света използват едно мобилно приложение под 5 пъти. Една четвърт го използват само веднъж и забравят за него, а едва всеки трети може да се каже, че е лоялен потребител (34% от хората го използват над 11 пъти).

    За значенито на простотата и честотата на употреба на мобилните приложения в глобален мащаб  

    Тези данни изнесе Аника Сийбърг, творчески директор в MentorMate, по време на тазгодишната конференция за програмиране за мобилни устройства и мобилни технологии MobCon Europe, която се проведе на 9 и 10 април 2016 в София.   

    Оказва се, че лоялност в дигиталния свят се печели трудно, а най-важните фактори, от които зависи успехът на едно мобилно приложение, са да е максимално опростено, да е полезно и да ни създава приятна емоция при употреба. 

    Емоционалната връзка е не по-малко важна за успеха на едно мобилно приложение, защото хората помнят как сте ги накарали да се чувстват. „Ние вярваме, че за емоционална връзка може да се говори, когато осигурявате полза, доверие и удоволствие - когато и където има нужда от тях“, каза Аника Сийбърг. 

    Какво е бъдещето?

    Според нея в бъдеще потребителското изживяване ще стане по-значимо от цената и продуктът като основни отличителни характеристики на един бранд. И всеки един бизнес би следвало да си зададе следните въпроси: 

    Конкурирате ли се като създавате смислено и адекватно клиентско изживяване? 

    Преживяването просто и запомнящо ли се е?  

    Вашите иновации съобразени ли са с потребителските нужди?  

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 10 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 12 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 14 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 16 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19