Компанията иска да стимулира разработката на по-качествени уеб страници
Facebook разкри, че ще промени алгоритъма си, подбиращ съдържанието, което да се покаже на стената на потребителите. Новата версия ще приоритизира публикации с линкове към сайтове, които изискват по-малко време, за да се отворят. Обновеният алгоритъм ще бъде пуснат постепенно в различни региони от света през следващите няколко месеца.
„Пускаме обновения алгоритъм в отговор на предпочитанията на потребителите. Знаем, че страниците, които се зареждат по-бързо предоставят по-голямо удоволствие на аудиторията“, споделят от компанията в прессъобщението си.
Социалната мрежа предупреди, че страниците, които се зареждат по-бавно, ще забележат спад в посещенията, тъй като Facebook ще ги показва по-надолу на стената.