Производителят на екипировка за живот на открито открива своя първи магазин в София през март
Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), известна със своята функционална и издръжлива екипировка за живот на открито, открива първия си фирмен магазин в София през март, като част от плановете си за развитие в района на Югоизточна Европа.
Това съобщават от United Partners - комуникационна агенция, която ще подкрепи навлизането на Fjällräven на българския пазар. Fjällräven произвежда широка гама от продукти, които варират от облекла като панталони и якета, до екипировка като раници, палатки и спални чували. Компанията е и производител на иконичната раница Kånken.
Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес брандът има глобално присъствие в над 30 държави, една от които ще бъде и България. Заедно с Hanwag и Primus, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB.
Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея.