събота, 25 май 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1189 прочитания

    Емблематичната шведска марка Fjällräven стъпва в България

    Производителят на екипировка за живот на открито открива своя първи магазин в София през март
    12 март 2019, 10:15 a+ a- a

    Шведската марка Fjällräven (Фиелревен), известна със своята функционална и издръжлива екипировка за живот на открито, открива първия си фирмен магазин в София през март, като част от плановете си за развитие в района на Югоизточна Европа. 

    Това съобщават от United Partners - комуникационна агенция, която ще подкрепи навлизането на Fjällräven на българския пазар. Fjällräven произвежда широка гама от продукти, които варират от облекла като панталони и якета, до екипировка като раници, палатки и спални чували. Компанията е и производител на иконичната раница Kånken.

     Fjällräven е основана през 1960 г. от Оке Нордин (Åke Nordin) в град Йорншьолдсвик (Örnsköldsvik) в Северна Швеция. Днес брандът има глобално присъствие в над 30 държави, една от които ще бъде и България. Заедно с Hanwag и Primus, Fjällräven е част от Fenix Outdoor AB.

    Като компания, Fjällräven работи изключително в полза на природата, отнасяйки се отговорно както към човека, така и към дивите животни и околната среда. Fjällräven насърчава и вдъхновява хората да се наслаждават и пазят природата, както и да прекарват повече време сред нея. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Тереза Мей подаде оставка
    Консервативната партия на Великобритания ще избере нов министър председател през юни
    23 май 2019, 16:39
    МОН публикува матурата по Математика
    Вижте част от задачите и техните верни отговори
    23 май 2019, 12:35
    Кофас: БВП забавя своя ръст
    Увеличаването на американските тарифи спрямо Китай ще засегне Германия, посочват от компанията за управление на риска
    23 май 2019, 09:25
    „Балкан Агрикалчарал“ инвестира 14 млн. евро в завод край Пловдив
    Резервът от човешки капитал в Пловдивска област е в рамките на около 200 000 човека