вторник, 25 февруари 2020   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1779 прочитания

    Купуването на реклама се автоматизира все повече

    За различните приложения на програматик рекламата вижте какво разказа Христо Николински, управител на „Етаргет България“
    03 юни 2019, 16:18 a+ a- a

    „Програматик - това е възможността да купим всякакъв вид реклама от едно място, от един интерфейс“, обобщи Христо Николински, управител на „Етаргет България“ по време на конференцията Markethinx 2019.

    За различните приложения на програматик рекламата вижте какво разказа Христо Николински, управител на „Етаргет България“

    По негови думи само допреди 5 години маркетинг специалистите е трябвало да работят с множество интерфейси, за да публикуват реклами в различни платформи.

    Към днешна дата цялата онлайн дигитална комуникация е взаимосвързана и позволява да се прави това от една точка.

    „Купуването на реклама все повече започва да се автоматзиира“, подчерта Николински. Той цитира данни, според които средно 65% от компаниите в Европа вече използват някакъв вид програматик реклама. „Една част правят това самостоятелно, а други съвместно с рекламна агенция“, посочи управителят на „Етаргет България“.

    Като пример за използването на програматик реклама той даде кампания за сладоледи „Изида“. Кампанията е изцяло за мобилни устройства и е базирана на специален алгоритъм, който следи външната температура. Когато тя е по-висока, потребителите получават напомняне, че е време за сладолед. А след това чрез геотаргетиране потребителите получават местоположението на трите най-близки хладилника с марката и карта как да стигнат до тях.

    Продажбите на компанията производител са нараснали с 27% вследствие на кампанията, информира Николински.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ЕК отпусна $232 млн. за борба с коронавируса
    Допълнителни средства ще се отпуснат на страните-членки, както и за проучвания, които да помогнат за по-бързата диагностика и лечение на COVID-19
    преди 16 часа
    Fitch Ratings потвърди кредитния рейтинг на България
    Дългосрочният кредитен рейтинг на България в чуждестранна и местна валута е ‘BBB’ с положителна перспектива
    преди 17 часа
    Morgan Stanley купува E-trade
    Сделката е на стойност $13 милиарда
    преди 20 часа
    Daimler „сериозно засегната“ от коронавируса
    Компанията съобщи още, че може да не успее да отговори на новите стриктни мерки за въглеродни емисии в ЕС
    преди 21 часа
    Shopify се присъедини към Libra Association
    Криптовалута на Facebook е разработена, така че да трансферира средства между портфейли с минимални такси
    преди 21 часа
    Пробите на починалия у нас британец са отрицателни
    56-годишният Юнг Бонг за последно е бил в Китай през 2018 година