петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3202 прочитания

    Купуването на реклама се автоматизира все повече

    За различните приложения на програматик рекламата вижте какво разказа Христо Николински, управител на „Етаргет България“
    03 юни 2019, 16:18 a+ a- a

    „Програматик - това е възможността да купим всякакъв вид реклама от едно място, от един интерфейс“, обобщи Христо Николински, управител на „Етаргет България“ по време на конференцията Markethinx 2019.

    За различните приложения на програматик рекламата вижте какво разказа Христо Николински, управител на „Етаргет България“

    По негови думи само допреди 5 години маркетинг специалистите е трябвало да работят с множество интерфейси, за да публикуват реклами в различни платформи.

    Към днешна дата цялата онлайн дигитална комуникация е взаимосвързана и позволява да се прави това от една точка.

    „Купуването на реклама все повече започва да се автоматзиира“, подчерта Николински. Той цитира данни, според които средно 65% от компаниите в Европа вече използват някакъв вид програматик реклама. „Една част правят това самостоятелно, а други съвместно с рекламна агенция“, посочи управителят на „Етаргет България“.

    Като пример за използването на програматик реклама той даде кампания за сладоледи „Изида“. Кампанията е изцяло за мобилни устройства и е базирана на специален алгоритъм, който следи външната температура. Когато тя е по-висока, потребителите получават напомняне, че е време за сладолед. А след това чрез геотаргетиране потребителите получават местоположението на трите най-близки хладилника с марката и карта как да стигнат до тях.

    Продажбите на компанията производител са нараснали с 27% вследствие на кампанията, информира Николински.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 34 минути
    Проучване: 77% от компаниите у нас предлагат хибриден модел на работа
    С 10% са нараснали възнагражденията през 2023, за тази година ръстът е от 7%, сочи проучване на Mercer Marsh Benefits
    преди 6 минути
    След Биткойн Халвинга: За какво да внимаваме
    Информация за потенциалните възможности и рискове дават от Binance
    преди 59 минути
    Окончателно: Либерализацията на пазара на ток за бита беше отложена с 1 година
    НС прие на второ четене промени в Закона за енергетиката
    преди 2 часа
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate
    преди 19 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица