Агенцията ще е отговорна и за маркетинговата трансформация на NIVEA
Beiersdorf, производител на продукти за грижа за кожата, избра Publicis Groupe за глобална агенция и партньор за маркетингова трансформация на една от най-големите марки за грижа за кожата NIVEA. Официално партньорството ще започне през януари 2020 г., съобщиха от компанията.
Beiersdorf AG е глобален доставчик на продукти за грижа за кожата с над 135 години опит в този пазарен сегмент. Компанията, базирана в Хамбург има около 20 000 служители по целия свят и е включена в списъка на DAX, немския бенчмарк индекс. През финансовата 2018 г. Beiersdorf генерира продажби от €7,2 млрд. Продуктовото портфолио включва международни марки за грижа за кожата и тялото, включително NIVEA, Eucerin, Hansaplast/Elastoplast и La Prairie. Други известни марки, собственост на компанията, са: Labello, Aquaphor, Florena, 8x4, Hidrofugal, atrix, Maestro и Coppertone. tesa SE e глобален доставчик на самозалепващи се продукти и системни решения за индустрията, занаятчийския бизнес и крайните потребители, изцяло притежаван от Beiersdorf.
За обслужването на NIVEA и управлението на дигиталните и творчески услуги Publicis Groupe създава модела Power of One. Той е предназначен да увеличи ефективността и последователността на маркетинговите дейности на NIVEA. Агенцията, която е специално създадена, ще се нарича ONE TOUCH и ще присъства на 40 пазара, с центрове в Ню Йорк, Сао Пауло, Кейптаун, Дубай, Мумбай, Шанхай, Бангкок, Москва и Хамбург.
Асим Насир, главен маркетинг директор на NIVEA, заяви: „Това решение е важен етап от нашите усилия за изграждане на глобален бранд, движещ трансформацията на емблематичната ни марка NIVEA. Publicis Groupe демонстрираха много силни умения в разработването на стратегии, както и вдъхновяващи и убеждаващи креативни идеи. Убедени сме, че сме намерили подходящия партньор, с който заедно да ускорим растежа на NIVEA чрез маркетинговo превъзходство, ориентирано към потребителя.“
Джъстин Билингсли, изпълнителен директор на Publicis Groupe DACH , който ръководи презентацията на Publicis Groupe в конкурса, добави: „Партньорството бележи нова фаза в маркетинговото преобразуване на NIVEA и ние сме горди да бъдем част от него. Нашият модел Power of One интегрира използването на данни, креативност и технологии и е специално създаден да се фокусира върху растежа на бизнеса на нашия клиент.“
Конкурсът е проведен на глобално ниво, като за избора са ползвани услугите на консултантите от The Observatory и The Alchemists.
За България Beiersdorf запазва партньорството си с OMD Media Direction за медийна агенция и APRA Pоrter Novelli за комуникационно обслужване.
Publicis Groupe е глобална компания в сферата на маркетинга, комуникациите и дигиталната трансформация. Компанията предлага на своите клиенти комплексна услуга за справяне с всичките им предизвикателства в областта на маркетинга и трансформацията. Присъства в над 100 държави и има близо 84 000 служители. Publicis Groupe се организира в различни Solutions хъбове: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Digitas), Publicis Sapient и Publicis Health. Epsilon, маркетингова и технологична компания, управлявана от данни, и нейната платформа Conversant, са разположени в центъра на групата, захранвайки всички операции на компанията.