петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1395 прочитания

    Beiersdorf избра Publicis Groupe за глобална агенция

    Агенцията ще е отговорна и за маркетинговата трансформация на NIVEA
    13 ноември 2019, 13:52 a+ a- a

    Beiersdorf, производител на продукти за грижа за кожата, избра Publicis Groupe за глобална агенция и партньор за маркетингова трансформация на една от най-големите марки за грижа за кожата NIVEA. Официално партньорството ще започне през януари 2020 г., съобщиха от компанията.

    Beiersdorf AG е глобален доставчик на продукти за грижа за кожата с над 135 години опит в този пазарен сегмент. Компанията, базирана в Хамбург има около 20 000 служители по целия свят и е включена в списъка на DAX, немския бенчмарк индекс. През финансовата 2018 г. Beiersdorf генерира продажби от €7,2 млрд. Продуктовото портфолио включва международни марки за грижа за кожата и тялото, включително NIVEA, Eucerin, Hansaplast/Elastoplast и La Prairie. Други известни марки, собственост на компанията, са: Labello, Aquaphor, Florena, 8x4, Hidrofugal, atrix, Maestro и Coppertone. tesa SE e глобален доставчик на самозалепващи се продукти и системни решения за индустрията, занаятчийския бизнес и крайните потребители, изцяло притежаван от Beiersdorf.

    За обслужването на NIVEA и управлението на дигиталните и творчески услуги Publicis Groupe създава модела Power of One. Той е предназначен да увеличи ефективността и последователността на маркетинговите дейности на NIVEA. Агенцията, която е специално създадена, ще се нарича ONE TOUCH и ще присъства на 40 пазара, с центрове в Ню Йорк, Сао Пауло, Кейптаун, Дубай, Мумбай, Шанхай, Бангкок, Москва и Хамбург.

    Асим Насир, главен маркетинг директор на NIVEA, заяви: „Това решение е важен етап от нашите усилия за изграждане на глобален бранд, движещ трансформацията на емблематичната ни марка NIVEA. Publicis Groupe демонстрираха много силни умения в разработването на стратегии, както и вдъхновяващи и убеждаващи креативни идеи. Убедени сме, че сме намерили подходящия партньор, с който заедно да ускорим растежа на NIVEA чрез маркетинговo превъзходство, ориентирано към потребителя.“

    Джъстин Билингсли, изпълнителен директор на Publicis Groupe DACH , който ръководи презентацията на Publicis Groupe в конкурса, добави: „Партньорството бележи нова фаза в маркетинговото преобразуване на NIVEA и ние сме горди да бъдем част от него. Нашият модел Power of One интегрира използването на данни, креативност и технологии и е специално създаден да се фокусира върху растежа на бизнеса на нашия клиент.“

    Конкурсът е проведен на глобално ниво, като за избора са ползвани услугите на консултантите от The Observatory и The Alchemists.

    За България Beiersdorf запазва партньорството си с OMD Media Direction за медийна агенция и APRA Pоrter Novelli за комуникационно обслужване.

    Publicis Groupe е глобална компания в сферата на маркетинга, комуникациите и дигиталната трансформация. Компанията предлага на своите клиенти комплексна услуга за справяне с всичките им предизвикателства в областта на маркетинга и трансформацията. Присъства в над 100 държави и има близо 84 000 служители. Publicis Groupe се организира в различни Solutions хъбове: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics, Digitas), Publicis Sapient и Publicis Health. Epsilon, маркетингова и технологична компания, управлявана от данни, и нейната платформа Conversant, са разположени в центъра на групата, захранвайки всички операции на компанията.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 минута
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 професионалисти през следващите няколко години
    преди 31 минути
    45 преподаватели от България, Словения и Сърбия станаха част от първата международна мрежа от STEAM начални учители
    Издателство „Клет България“ е водещ координатор по проекта, чиято задача е въвеждането на STEM/STEAM обучението от 1. до 4. клас
    преди 1 час
    Проучване: 77% от компаниите у нас предлагат хибриден модел на работа
    С 10% са нараснали възнагражденията през 2023, за тази година ръстът е от 7%, сочи проучване на Mercer Marsh Benefits
    преди 2 часа
    Окончателно: Либерализацията на пазара на ток за бита беше отложена с 1 година
    НС прие на второ четене промени в Закона за енергетиката
    преди 3 часа
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate