Новите правила на компанията ще влязат в сила на 1 януари
Twitter пусна център за опазване на личните данни, където ще споделя съобщения за новите си правила и изявления в случай на проблем с недобронамерен вход в системите им и теч на информация.
Социалната мрежа обнови правилата си. Те ще влязат в сила от 1 януари 2020 и ще отговарят на новия закон за опазване на личните данни в Калифорния, САЩ (CPPA). Той изисква от големи компании да бъдат по-прозрачни с процесите си за обработка на личните данни и да позволят на потребителите да управляват как информацията за тях се използва, съобщи „Ройтерс“.
Сред промените са прехвърлянето на отговорността за обработка на лични данни на потребители извън САЩ и ЕС от Twitter International Company в Дъблин, към Twitter Inc в Сан Франциско. Това ще позволи на Twitter да експериментира с нови функции и настройки, които в момента са забранени според европейския общ регламент за опазване на личните данни.