събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2038 прочитания

    „Юнайтед Груп“ придобива българския вестникарски бизнес „Вестник Телеграф ЕООД“

    В момента „Телеграф“ е собственост на Intrust EAD
    27 януари 2021, 16:34 a+ a- a

    „Юнайтед Груп“, водещият доставчик на телекомуникационни услуги и медии в Югоизточна Европа, съобщи, че е постигнато споразумение за придобиването на българския „Вестник Телеграф ЕООД“ - най-големият вестникарски бизнес, от Intrust EAD.

    На българския пазар „Юнайтед Груп“ притежава телеком-оперaтора VIVACOM и мултиплатформената медийна компания „Нова Броудкастинг Груп“.

    „Развълнувани сме да обявим тази сделка. България е привлекателен пазар за „Юнайтед Груп“ и бизнесът с „Телеграф“ добре допълва другите ни медийни активи тук, давайки ни липсващия компонент – печатни медии“, каза изпълнителният директор на „Юнайтед Груп“ Виктория Боклаг.

    „С „Телеграф“ като част от дейността ни, „Юнайтед Груп“ ще предлага пълния спектър от медийни услуги в България. Добавяме липсващото парче към пъзела, за да създадем 360-градусов бизнес тук. Виждаме възможност за бъдещо подобряване на всички издания в групата на „Телеграф“, както и за преминаване към дигитално съдържание, което ще засили дигиталното ни портфолио в България“, каза Боклаг. 

    „Вестник Телеграф“ ЕООД управлява няколко търговски марки:
    • „Телеграф“ – най-големият ежедневник в страната;
    • „Монитор“ – национален политически и икономически ежедневник;
    • „Мач Телеграф“ – национален спортен ежедневник;
    • „Политика“ – национален политически и икономически седмичник;
    • "Europost" – англоезичен седмичник;
    • „Борба“ – регионален ежедневник от област Велико Търново.

    „Телеграф“, „Монитор“, „Политика“, "Europost" и „Борба“ предлагат също и дигитално съдържание чрез уебсайтовете си. 

    Очаква се сделката да приключи през първото тримесечие на 2021 г. и подлежи на обичайни регулаторни одобрения.

    „Юнайтед Груп“ навлезе на българския пазар, когато през 2019 г. спечели търг за придобиването на VIVACOM, водещата телекомуникационна компания в страната. Това е последвано от придобиването на най-голямата мултиплатформена медийна компания в България – „Нова Броудкастинг Груп“, което бе завършено през януари 2021 г. 

    Работеща както в телекомуникационния, така и в медийния сектор, платформата на „Юнайтед Груп“ обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа, уточняват от компанията.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 15 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 15 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 15 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 16 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 18 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години