петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2779 прочитания

    Владимир Христов е новият директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“ на Теленор България

    Той има близо 20 години опит в компанията
    09 февруари 2021, 12:49 a+ a- a

    Теленор България, доставчик на телекомуникационни услуги, назначава Владимир Христов за директор „Маркетинг частни клиенти и продуктово развитие“. Той ще ръководи екип, управляващ иновативните услуги на компанията и въвеждането им на пазара, както и екип от продуктови маркетолози, отговорни за различни категории продукти и услуги през целия им жизнен цикъл. 

    „Със своя близо 20-годишен опит в Теленор, Владимир притежава богат търговски и бизнес опит, както и задълбочени познания за компанията. Радвам се за назначаването му на този пост, което напълно съответства на стратегията на компанията да насърчава и развива своите таланти като част от успешното развитие на бизнеса. Убеден съм, че благодарение на лидерските умения на Владимир, в комбинация с търговската му и маркетинг експертиза, ще бъдем свидетели на ускорен растеж и постигане на стратегическите ни цели“, заяви Богдан Узелац, главен търговски директор в Теленор България. 

    Владимир Христов започва работа в компанията през 2002 г., като за този период от време заема няколко търговски и маркетинг позиции. Последната от тях е Бизнес продажби и Маркетинг директор, на която, под негово ръководство, отделът постига висок растеж и резултати в бизнес сегмента. 

    „За мен е чест да бъда част от невероятния екип на Теленор България, посветен на това да оказва положително влияние не само върху индустрията, но и върху обществото като цяло. Наистина е вълнуващо да ръководя маркетингови и продуктови операции и се радвам да покажа мащабите на стратегията на Telenor, която поставя потребителите и техния опит в основата на всичко, което правим, и допълнително задълбочава удовлетворението и ангажираността им “, споделя Владимир Христов, Бизнес продажби и Маркетинг директор в Теленор.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 7 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 7 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 8 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 8 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 10 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години