Към момента в България веригата има 65 магазина
Водещата верига за търговия с детски облекла, играчки и декоративни продукти за дома у нас - „ПЕПКО България“, се присъедини към Сдружението за модерна търговия (СМТ). Така членовете на сдружението вече са 12 от водещите ритейлъри в България: "Билла България”, „Ван Холдинг“ ("Фантастико"), „Дайхман търговия с обувки", "дм България", “Доверие - Брико” ("Мосю Бриколаж"), „ИКЕА – България“, "Кауфланд България” , "Лидл България”, “Максима България” ("Т Маркет"), „ПЕПКО България“, "ПроМаркет" и "Хиполенд".
Първите магазини на Рерсо са открити през 2004 в Полша, а днес обектите на веригата са повече от 2 000 в 13 европейски страни. Навлизането на българския пазар стартира през 2019 година, когато са открити първите магазини у нас. Към момента в България има 65 Рерсо магазина.
Приоритет за компанията е да открива нови обекти не само в големите населени места, но и да бъде достъпна за клиентите си и в по-малките градове.
Във връзка с присъединяването на „ПЕПКО България“ към СМТ, изпълнителният директор на сдружението Йордан Матеев заяви: „Ние сме много щастливи, че един от най-бързо развиващите се ритейлъри в България се присъединява към Сдружението за модерна търговия. Така нашето сдружение става още по-силно в отстояването на ценностите на свободната търговия, която се развива в условия на здравословна конкуренция. Вярваме, че Рерсо ще има съществен принос в нашата работа и ще допринесе за постигането на общата ни цел – да направим България по-добро място за търговия и бизнес и да ускорим развитието на българската икономика, с което ще допринесем за подобряване на благосъстоянието на българите.“
Във връзка с присъединяването на „ПЕПКО България“ към СМТ, оперативният мениджър и управител на компанията Драгия Драгиев заяви: „Радваме се да се включим в сдружението заедно с другите водещи търговски вериги в България. Уверени сме, че с нашия опит и експертиза ще допринесем за постигането на целите на СМТ. Ние успяхме бързо да се наложим като предпочитан дискаунт магазин благодарение на удобните локации на нашите магазини в цялата страна, качествените продукти на ниски цени и голямото разнообразие от стоки за дома и цялото семейство.
От създаването си Сдружението за модерна търговия работи активно за растежа, модернизацията и развитието на търговския отрасъл от българската икономика. Сред основните цели на СМТ са подобряване на условията за търговия и бизнес в страната, осигуряване на висока конкуренция на пазара и подпомагане на развитието на българските производители в духа на партньорски взаимоотношения.
За последните над две десетилетия членовете на СМТ са инвестирали в България повече от 3.5 млрд. лв. Ежегодно те внасят в държавния бюджет над 600 млн. лв. под формата на данъци и имат значителен принос за изсветляване на икономиката.
Компаниите в сдружението са сред най-големите работодатели у нас с повече от 23 хил. служители. Търговските вериги си партнират успешно със стотици български производители, в резултат на което над 67% от асортимента им в основните хранителни категории се състои от български продукти, а повече от 45 български компании успешно реализират продуктите си в чужбина.