вторник, 14 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1275 прочитания

    Pi2 PR открива офис в София

    Българският офис ще запази консултантския бутиков профил на агенцията
    13 април 2022, 12:52 a+ a- a

    (л) Мирела Питу, Габриела Кръстева (Снимка: Pi2 PR)

    С 14-годишна дейност на румънския пазар независимата агенция Pi2 PR открива офис в България, за да отговори на търсенето на своите международни клиенти за разширяване на дейността си в Източна Европа. Българският офис ще бъде ръководен от Габриела Кръстева като управляващ партньор.

    Офисът в България ще се занимава с местните комуникации на традиционните международни клиенти на агенцията, сред които Wiener Privatklinik, една от най-големите частни болници в Австрия, и многократно награждаваната финтех компания iBanFirst, най-голямата платежна институция в континентална Европа, обслужваща малки и средни предприятия (МСП) с международна търговия. Към бутиковото си портфолио агенцията добави и българската ESCREO — боята за писане, която промени работния процес в над 2000 компании в ИТ, финансовия, телекомуникационния, медийния и рекламния сектор.

    „Въодушевена съм от възможността да развивам дейността на Pi2 PR в България, както и да допринеса за разрастването на агенцията в региона. Очаквам с интерес да съчетая познанията си за пазара и международния си опит с регионалните възможности на агенцията, за да предоставяме на нашите клиенти иновативни комуникационни услуги, помагайки им да се развиват на местно и международно ниво“, споделя Габриела Кръстева, управляващ партньор на Pi2 PR в България. 

    Основана от Мирела Питу (Mirela Pitu) през 2008 г., агенцията предлага интегрирани комуникационни услуги — от брандинг, връзки с медиите, социални медии и инфлуенсърски кампании, маркетинг на съдържанието и дигитален маркетинг до кризисни и вътрешни комуникации. Компанията си е изградила репутация за създаването на успешни кампании, печелейки национални и международни награди (European Excellence Awards, Digital Communication Awards, WebIT SABRE и Romanian PR Awards). Pi2 PR има богат опит в сферата на комуникациите, като през годините е работила с местни и международни брандове в различни области — от финтех и банково дело, недвижими имоти и строителство, медицина и фармация, до търговия на дребно и технологии.

    „Българският офис ще запази консултантския бутиков профил на агенцията с фокус върху разбирането на нуждите и желанията на клиентите, за да им предоставя проактивно ефективни комуникационни решения. Искаме да развиваме дългосрочни взаимоотношения с местните компании и чрез нашето ноу-хау и екип от професионалисти да допринесем за успешния бизнес на нашите клиенти“, споделя Мирела Питу, основател и генерален директор, Pi2 PR.

    Портфолиото от клиенти на Pi2 PR включва компании като AFV Beltrame Group, Aza Group, Black Sea Trade and Development Bank (BSTDB), iBanFirst, Medima, Wiener Privatklinik, WU Executive Academy, Zebra Technologies. Агенцията обмисля и откриването на нови офиси в бъдеще в зависимост от плановете на клиентите за разширяване на дейността им в Европа.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 44 минути
    В този сектор рискът от забавени плащания у нас е най-голям
    Има индикации за увеличаване на просрочията и като време, и като брой у нас, сочи доклад на Allianz Trade
    преди 1 час
    БНБ: Икономиката ще продължи да расте
    Инфлацията ще продължи да се забавя през второто и третото тримесечие на 2024, прогнозират от Централната банка
    преди 3 часа
    България и Виетнам ще работят за повишаване на взаимната търговия и инвестиции
    Информационни технологии, производството на високотехнологични компоненти и софтуер за автомобилния сектор са сред секторите с потенциал за двустранно партньорство
    преди 3 часа
    Държавата пое нов дълг за 200 млн. лева
    Заемът е под формата на 6-годишни държавни ценни книжа
    преди 4 часа
    Доклад: Инвестициите при бизнес имотите в Европа остават слабиа
    Задават се обаче големи сделки и по-добри моменти, прогнозират от Colliers