неделя, 05 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1450 прочитания

    Илияна Захариева е новият председател на УС на IAB

    Организацията избра и нов Управителен съвет от 7 доказани професионалисти от общността
    29 септември 2023, 13:41 a+ a- a

    Снимка: IAB

    Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България, беше избрана за председател на Управителния съвет на IAB България, а Мариан Найденов, изпълнителен директор на Prodesign, за зам.-председател. В качеството си на председател Илияна ще има задачата да управлява българския клон на най-голямото глобално сдружение на медии, медия и рекламни агенции, технологични компании и рекламодатели отговорни за дигиталния бизнес. Тя поема поста от Димитър Денев, директор „Маркетинг и комуникации“ в Банка ДСК.

    Илияна Захариева има над 20 години опит в областта на комуникациите и маркетинга, а през последните 10 е директор „Корпоративни комуникации“ в А1 България. Тя отговаря за всички комуникационни дейности на компанията, насочени към обществото и служителите.

    „Щастлива съм от гласуваното ми доверие да поема председателския пост на IAB България от Димитър Денев. С новия управителен съвет поемаме отговорността да следваме мисията на организацията и да продължим да работим за развитието на дигиталния маркетингов пазар в България. Основна цел за организацията остава това тя да бъде превърната в дигитален хъб за България, който да предоставя на специалистите достъп до ресурси, чрез които да развиваме талантите в сферата, да повишаваме тяхната квалификация и да обогатяваме работата им с надеждни данни. Ще се фокусираме върху това да привличаме нови членове и да надградим прилагането на добрите практики и иновации в индустрията. Освен това ще продължим работим в посока увеличаване на дела на локалните инвестиции, чрез осигуряване на достъп до нови пазари и клиенти, както и оказване на регулаторна подкрепа за членовете на IAB България.“, каза Илияна Захариева.

    „Приоритет за мен като председател ще бъде въвеждането на единна за целия пазар дигитална метрика, която да дава информация в реално време за поведението на потребителите, за рекламните инвестиции, за ключови тенденции и ефективността на дигиталната реклама.“, сподели още новият председател на УС.

    По време на проведеното общо събрание на организацията бе избран и новият Управителен съвет в състав:
     1. Добрин Йорданов, Business Operations Manager в Кока-Кола България, отговарящ за представянето на брандовете в портфолиото на компанията в България;
     2. Станимир Въгленов, директор „Онлайн издания и проекти“ в „168 часа“, който притежава дългогодишен журналистически и маркетингов опит;
     3. Сибина Григорова, управляващ редактор на „Булевард България“ и доказал се в българската медийна среда журналист;
     4. Йоана Панчева, изпълнителен директор на guts&brainsDDB и експерт с 15-годишен опит в индустрията; и
     5. Десислава Олованова, изпълнителен директор на McCann Sofia през последните повече от 7 години.

    Новият управителен съвет ще работи в сътрудничество с останалите браншови организации и ще се грижи за спазването на световните стандарти на IAB Bulgaria, за да затвърди резултатите, постигнати до момента и да надгради постиженията в развитието на интерактивния маркетинг в България. Организацията и нейното ръководство имат за цел да защитават интересите на бранша и да създават благоприятна среда за всички участници, което да доведе и до икономически просперитет за страната.

    Боряна Великова, изпълнителен директор на IAB България, пожела на новия Управителен съвет ентусиазъм и добри идеи за бъдещето на организацията и изрази увереност, че наличието на представители на медиите, рекламата и бизнеса в управлението ѝ ще доведе до оптимални резултати и постигнати цели.

    Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria), създадено през 2009 г., е лицензиран представител за България на IAB. Мисията на сдружението е да популяризира интерактивния маркетинг и да работи за развитието на дигиталния пазар в България в тясно сътрудничество с бизнеса и регулаторните органи чрез провеждане на събития, обучения, пазарни проучвания и др. От 2015 г. сдружението е отворено към целия спектър на дигиталната индустрия с наградите за интерактивен маркетинг IAB Mixx Awards.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    02 май 2024, 13:44
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    02 май 2024, 11:25
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    02 май 2024, 09:49
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19