четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16305 прочитания

    ФАРА приема заявки за участие до 18 април

    Тазгодишият форум ще се проведе от 6 до 8 юни 2024 в Международния конгресен център в Бургас
    12 март 2024, 15:00 a+ a- a

    Източник: БАКА

    От 6 до 8 юни 2024 г. в Международния конгресен център в гр. Бургас ще се проведе двадесет и четвъртото издание на най-големия форум за креативната индустрия в България - ФАРА, съобщиха от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

    В конкурсната програма на Фестивала могат да участват комуникационни агенции с рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или чужбина, които са публикувани/излъчени/организирани между 1 януари 2023 – 18 април 2024 г.

    Ранният срок за подаване на заявки е 8 април 2024 г., крайният - 18 април 2024 г.

    Новости в Медийния конкурс

    Медийният конкурс на ФАРА 2024 е отворен за участие на комуникационни агенции, които са създали и реализирали медийната стратегия на съответната кампания и са закупили рекламните форми в посочените медийни канали.

    В категория „Положителна промяна – търговски марки“ в раздел „Медийна кампания“ възможност за участие имат медийни кампании, реализирани за търговски марки и компаниите, които насърчават по-доброто чрез маркетинговите комуникации.

    Медийният конкурс представя още една нова категория - „Използване на инфлуенсър маркетинг“ в раздела „Канали – Творчески подход и иновации в конкретен канал“.

    При оценяването на заявките, подадени за участие в Медийния конкурс, журито ще се ръководи от следните критерии:

    30% инсайт и идея;

    30% медийна стратегия и целеполагане;

    10% медийно изпълнение; 

    30% въздействие и резултати.

    Материали за участие

    За представяне на своята работа пред журито на конкурса участниците подготвят набор от материали, като представянето на видео кейс до 3 минути е задължително само за категория Медийна кампания.

    Подробна информация за правилата, категориите и таксите за участие в Медийния конкурс ще намерите тук.

    Регламент на Творческия конкурс

    В Творческия конкурс комуникационните агенции ще имат възможност да подават заявки в разширената категория „Креативно използване на медия“ с подкатегория „Креативно използване на дигитални и социални канали“.

    За участие в категория „Бранд идентичност“ ще се допускат заявки, представящи цялостни концепции за изграждане на марка, съдържащи елементи, създадени след 1.01.2022 година и активно приложими към 18 април 2024 г.

    Организаторите на ФАРА споделят, че с тази промяна в регламента фокусът в категория „Бранд идентичност“ ще бъде насочен към актуалността и развитието на рекламните форми, които ще се състезават в конкурса.

    Повече информация за правилата, категориите и таксите за участие в Творческия фестивал ще намерите тук.

    Благодарение на членството на БАКА в Art Directors Club Europe, фестивалът ФАРА е включен в системата от национални фестивали, победителите от които имат шанса да се състезават за отличията на ADCE Best of European Design & Advertising Awards.

    Всички победители, носители на златна, сребърна или бронзова награда, както и финалистите във ФАРА 2024 ще имат възможността да участват в ADCE Awards 2024.

    През 2023 ADCE се обедини с The One Club for Creativity, отваряйки нови възможности за глобалния креативен бранш. Едно от първите предимства за ADCE е включването на носителите на наградата ADCE в класациите The One Club Global Creative.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 4 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 5 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    преди 2 дни
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги