четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2752 прочитания

    Университетска специалност по „нищоправене“

    Вижте как в кампанията на Cadbury хумористично е представено изместването на хората от AI
    18 март 2024, 09:10 a+ a- a

    Кой ще научи хората да се справят с липсата на задължения на работното място? Този въпрос се превръща в отправна точка на новата хумористична кампания на Ogilvy Индия за бранда 5 stars на Cadbury.

    Като част от кампанията клиентът и агенцията създават онлайн университет, който обучава по „нищоправене“. В учебната програма са включени 6 курса, сред които „Как да изглеждаме заети“, „Как да преживеем работните срещи“ и „Как да печелим време“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 4 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 6 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 8 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    преди 2 дни
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19