четвъртък, 02 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    557 прочитания

    Антония Божкова е новият маркетинг директор в Телерик Академия

    Тя има близо 20 години опит в сферата на B2B маркетинга в различни софтуерни компании
    21 март 2024, 09:14 a+ a- a

    Снимка: Телерик Академия

    Телерик Академия обяви, че разширява маркетинг екипа си. Антония Божкова заема позицията маркетинг директор с фокус върху общата бранд визия, изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички настоящи и нови продукти на Академията.

    Антония има близо 20-годишен опит в сферата на продуктовия маркетинг в B2B технологичната индустрия, като през годините помага за позиционирането на бранда и продуктите на компании като Telerik, Progress, SessionStack и Resolute Software. Тя е съосновател на The Indigitals – консултант в областта на стратегическия маркетинг за B2B технологични компании. През годините Антония подпомага пускането и успешното утвърждаване на пазара на множество софтуерни продукти и изгражда маркетинг екипи, които да отговарят на специфичните нужни и стратегии за растеж на организациите, за които работи. 

    Позицията на Антония като маркетинг директор е ключова за плановете за растеж на Телерик Академия. Ролята е резултат от стремежа на Телерик Академия да надгражда и разширява продуктите и услугите си, така че те да отговарят максимално на нуждите на бизнеса, и да наложи присъствието на бранда включително извън пределите на България. 

    „Назначението на Антония идва в момент, в който сме на прага на обявяване на нови продукти и услуги, които ще станат част от портфолиото на Телерик Академия. Вярвам, че опитът и стратегическата визия на Антония несъмнено ще помогнат за тяхното популяризиране, за подсилване на нашия бранд и за създаване на допълнителна стойност за курсистите и партньорите ни.“ - коментира Александра Мечкова – главен изпълнителен директор на Телерик Академия. 

    Присъединяването на Антония към екипа се явява като продължение на бързото развитие на Телерик Академия. През последните 5 години компанията утроява партньорската си мрежа (над 260 компании партньори), и удвоява броя на програмите, интереса към тях и приходите си. Само за 2023 г. се отчита 30% увеличение на кандидатите и завършващите. 94% е удовлетвореността на курсистите в Alpha програмите, 92% - тази в Upskill програмите, а 91% от завършилите биха препоръчали обучението в Академията на приятел. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 3 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 5 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    преди 2 дни
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 2 дни
    преди 2 дни
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги