Вижте най-разпространените заблуди на начинаещите предприемачи
Противно на общоприетото схващане, стартиращите фирми не са в неравностойно положение спрямо големите си конкуренти, пише Джефри Джеймс за Inc.com. Той обобщава най-разпространените погрешни представи за стартирането на бизнес:
1. Непозната марка означава по-малко продажби. Да, рекламата продава, но продуктът е този, които изгражда впечатленията на клиента за вашата марка.
2. Потребителите нямат доверие на нови компании. За клиентът е важно какво конкурентно предимство може да предложи вашата компания, а не кога е стартирала.
3. Прекалено малък съм, за да спечеля голям клиент. Качеството и бързината на обслужването, а не размерът има значение.
4. Нов продукт по-трудно се продава. Да, изпитаните продукти се радват на голямо търсене, но днес живеем в „ерата на иновациите“ и ако имате добра идея, клиентът ще дойде.
5. Големите конкуренти ще ме изхвърлят от бизнеса. Вместо да се конкурирате с големи компании, по-добре помислете за ниша, която нямат интерес да обслужват, пренебрегват или не разбират. Истината е, че може да бъдете по-малки, по-бързи и по-добри.