петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    23352 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy

    Вижте какво сподели генералният директор на компанията
    23 август 2017, 13:59 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Любомир Аламанов, генерален директор на SiteMedia Consultancy.

    „Никога не спирайте да се учите и да развивате познанието си. Особено при динамичната реалност, в която живеем. Всеки ден научавайте по нещо ново. Само така ще може да останете на гребена на вълната в областта, в която работите. Провалът идва, когато решите, че всичко знаете. И когато спрете да се развивате. Тогава светът просто ще ви подмине, а вие ще изостанете безвъзвратно.“

    Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20г. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Участвал е в няколко политически кампании. Изнасял е лекции в НБУ и СУ, бил e и асистент по Теория на програмирането във ФМИ. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017.

    В момента Любомир Аламанов е генерален директор на SiteMedia Consultancy - агенция за класически и иновативни комуникационни услуги, както и директор на The Site – единствения event & community center в сферата на комуникациите. Любомир Аламанов е един от основателите на Българската асоциация на ПР агенциите и неин председател за 8 последователни години. Той е един от основателите на Българската асоциация на агенциите за дигитална комуникация и неин пръв председател. Член на Българското дружество за връзки с обществеността.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 15 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 19 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 20 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 21 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам