понеделник, 29 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2052 прочитания

    Над 1 млн. лв. инвестира Kaufland България в каси на самообслужване

    Веригата ще въведе в експлоатация над 80 нови каси до края на годината
    15 април 2024, 13:35 a+ a- a

    Шест броя каси на самообслужване вече са на разположение на клиентите на Kaufland България във филиала на веригата в Перник – Христо Смирненски. Те са част от инвестиционната програма на ритейлъра за 2024 г., според която над 1 млн. лв. ще бъдат инвестирани целево в каси на самообслужване в цялата страна.

    През настоящата година компанията планира да добави 10 чисто нови зони за самообслужване и да разшири още 5 съществуващи. Така на разположение на клиентите ще бъдат общо над 80 нови каси, които ще бъдат поставени в нови филиали или в такива, на които им предстои модернизация. От първото внедряване на касите през 2021 г. във филиала в кв. Банишора, София, до днес, веригата разполага с общо 229 каси за самообслужване в 36 магазина в цялата страна.

    Интересът към касите за самообслужване от страна на клиентите расте с всяка изминала година. На тях могат да се извършват, както плащания в брой, така и с карта или с електронни ваучери за храна. Основното предимство на касите е, че спестяват значително времето за пазаруване.

    „Времето е от първостепенно значение за нашите клиенти и това е основната причина да разширяваме инвестицията си в каси на самообслужване. Над 30% от нашите клиенти предпочитат да преминават през тях и този процент нараства с всяка изминала година. Обратната връзка от нашите клиенти във всеки филиал, в който слагаме каси на самообслужване, е много добра и това ни мотивира да продължим с инвестициите в тази посока“, подчерта Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.

    В края на миналата Kaufland разшири функционалността на касите за самообслужване като пръв у нас въведе K-SCAN - услуга за самостоятелно сканиране на покупките по време на самия пазар в магазина. Иновацията дава възможност на клиентите да спестяват още от времето за пазар като сами сканират избраните от тях стоки по време на пазаруването, без да се налага да ги изваждат от количката на касата. Сканирането се извършва чрез специален ръчен скенер или собствен личен телефон и регистрация с Kaufland Card. Плащането става бързо, чрез прехвърляне на сумата на касата на самообслужване с помощта на QR код. Регистрацията с Kaufland Card на входа на магазина е достатъчна, за да се използва услугата. На този етап проектът е пилотен и се реализира в два от столичните филиали на веригата – „Банишора“ и „Овча купел“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Проучване: Спад на фалитите у нас с близо 11% през 2023
    Действителният брой компании, които не могат да плащат сметките си, се е увеличил през 2023, предстоят трудности за строителния сектор през 2024, отбелязват от Кофас
    преди 6 часа
    ЕК призова България да подобри националния план в областта на енергетиката и климата
    Окончателният актуализиран план трябва да бъде представен до 30 юни 2024
    преди 7 часа
    Ново Кино Арена отваря врати в София
    Кинокомплексът с 10 модерни зали е в Мега Мол
    преди 9 часа
    преди 11 часа
    От 1 май: Нова самолетна линия ще свързва Истанбул със София
    Нискотарифната Pegasus Airlines ще има полети 3 пъти в седмицата