Две трети от американците нямат доверие на социални мрежи като Facebook
Потребителите на социални мрежи в САЩ са 172.6 млн. души или 54% от населението и почти 69% от интернет потребителите в страната, показват данни на eMarketer. Голяма част от тези потребители са обезпокоени за своето право на неприкосновеност докато използват социалните медии.
Сред пълнолетните потребители 66% се притесняват за своите данни в социални мрежи като Facebook. Проучване на Harris Interactive, цитирано от eMarketer, показва, че над една трета от запитаните се притесняват за правото си на неприкосновеност, когато използват социални медии за споделяне на снимки, като Instagram. Около четвърт от запитаните пък се притесняват за сигурността си при използване на социални медии за микроблогинг като Twitter.
Проучване на Rad Campaign, Lincoln Park Strategies, проведено през май 2014, също показва подобни резултати. 57% от пълнолетните потребители имат малко или никакво доверие в социални медии като Facebook и Twitter. Само 7% от запитаните са заявили, че имат голямо доверие в социалните медии.
Източник: eMarketer