петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3112 прочитания

    Кога според рекламистите медиите могат да споменават имена на компании?

    Кое не е реклама в електронните медии?
    21 юли 2016, 17:31 a+ a- a

    Защо БДВО организира дискусия за отразяването на компаниите в електронните медии? - д-р Александър Христов, член на УС на БДВО

    Кога според рекламистите големите електронни медии могат да споменават имена на компании и какво не е реклама? Разликата между информационно и рекламно съдържание обясниха техни представители на дискусия, организирана от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) на „Кой стои зад доброто?“.

    От разговорите стана ясно, че няма пречки при отразяването на имената на компаниите в електронните медии, когато става въпрос за социално отговорни кампании и инициативи, въпреки че практиката това да не се случва все още продължава.

    Вижте гледната точка на рекламистите: 

    Вижте какво каза Ели Герганова, председател на Национален съвет за саморегулация
    Вижте какво каза Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции

    Вижте гледните точки и на останалите участници в дискусията: 

    ПР специалистите

    Регулаторът

    Неправителствените организации

    Медиите

    Компаниите.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 20 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 22 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 1 ден
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 1 ден
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 1 ден
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19