Защо БДВО организира дискусия за отразяването на компаниите в електронните медии? - д-р Александър Христов, член на УС на БДВО
Кога според рекламистите големите електронни медии могат да споменават имена на компании и какво не е реклама? Разликата между информационно и рекламно съдържание обясниха техни представители на дискусия, организирана от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) на „Кой стои зад доброто?“.
От разговорите стана ясно, че няма пречки при отразяването на имената на компаниите в електронните медии, когато става въпрос за социално отговорни кампании и инициативи, въпреки че практиката това да не се случва все още продължава.
Вижте гледната точка на рекламистите:
Вижте какво каза Ели Герганова, председател на Национален съвет за саморегулация
Вижте какво каза Мариана Брашнарова, изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции
Вижте гледните точки и на останалите участници в дискусията:
Какви нови професии ще се появяват в бъдеще и ще се променят ли моделите на работа, дискутират Футурологът д-р Мариана Тодорова и Председателят на УС на БАСКОМ Доброслав Димитров