вторник, 21 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4923 прочитания

    Иван Басан става Главен директор "Клиентско обслужване" в Булсатком

    Той има повече от 18-годишен опит в телекомуникационната, финтек и ИТ индустрии
    23 май 2022, 17:22 a+ a- a

    Булсатком назначи Иван Басан за нов главен директор „Клиентско Обслужване“ на Булсатком. Той бе поканен да поеме тази нова за компанията роля от изпълнителния директор Станислав Георгиев, за да трансформира и обедини екипите и дейностите, свързани със след-продажбеното обслужване на клиентите на „Булсатком“, се казва в съобщение на компанията до медиите.

    Иван Басан e доказан мениджър с повече от 18-годишен опит в телекомуникационната, финтек и ИТ индустрии. В кариерата си е заемал висши управленски роли и е носил отговорности за дирекции като „Обслужване на Клиенти“ „Бизнес Развитие“ и „Операции“ в България и по света. Неговият принос в управлението и подобряването на процесите по клиентска удовлетвореност и обслужване ще бъде ключов за трансформацията и растежа на компанията.

    Завършил е Executive MBA програмата на Американския университет в България.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    ЕК заплаши да глоби Microsoft заради AI рискове в търсачката Bing
    Брюксел е разтревожен от рисковете от "халюцинации" и разпространението на deepfakes
    преди 13 часа
    БАН: Членството в еврозоната може да се отложи и след 2025
    Инфлацията постепенно ще намалява, но ще бъде по-висока от обичайната през предходното десетилетие
    преди 15 часа
    София Тех Парк ще е домакин на South East European Innovators Challenge
    Инициативата е на алианс от научно-технологични паркове в Югоизточна Европа
    преди 16 часа
    Нови 80 млн. лв. за заплати във висшето образование у нас
    Повишението ще обхване 33 държавни университети