Китайската компания за електронна търговия Alibaba Group Holding Ltd реализира продажби в размер на $38,4 милиарда долара в рамките на 24 часа в Деня на необвързаните*. Това е повече, отколкото американският конкурент на компанията Amzon.com Inc е реализирала за последното тримесечие от онлайн продажби, отбелязва „Ройтерс“.
Ръстът на продажбите спрямо миналата година е 26%, въпреки това е най-слабият ръст, който търговецът отчита от началото на „голямото пазаруване“ за Деня на необвързаните през 2009. Забавянето се дължи основно на общо забавяне в електронната търговия в Китай, което пък се дължи на историческо забавяне в икономиката на страната.
*Денят на необвързаните се чества на 11 ноември се счита за еквивалента на Свети Валентин в Китай, въпреки че отбелязва необвързаните хора