петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4211 прочитания

    И Yahoo „яхна” мобилната вълна

    Развитието на мобилните услуги ще е основен приоритет на компанията
    23 октомври 2012, 16:30 a+ a- a

    Успешното преминаване към мобилната ера ще е главната задача пред Yahoo. Това обяви новият изпълнителен директор на компанията Мариса Майер пред инвеститори.

    „В близко бъдеще Yahoo ще трябва да стане предимно мобилна компания”, посочи Майер.

    Бившата мениджърка на Google коментира, че Yahoo не е успяла да капитализира прехода на потребителите към мобилните устройства досега. „Трудно ще яхнем огромната мобилна вълна”, допълни тя.

    Големите конкуренти на Yahoo като Facebook и Google също изпитват проблеми с адаптирането към мобилната среда, отбелязва Reuters.

    Майер подчерта, че Yahoo планира да се върне към корените си на интернет компания, ориентирана към потребителите. Тя обеща да модернизира сайта на Yahoo така, че да стане удобен за ползване от сърфиращите през мобилни устройства.

    Междувременно позакъсалата напоследък компания обяви печалба от 3.2 млрд. долара за третото тримесечие. Това е ръст от над 10 пъти в сравнение със същия период година по-рано. Голяма част от печалбата обаче се дължи на продадените дялове на китайската Alibaba. Продажбите са нараснали до близо 1.09 млрд. долара спрямо 1.07 млрд. долара преди година.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 22 минути
    Проучване: 77% от компаниите у нас предлагат хибриден модел на работа
    С 10% са нараснали възнагражденията през 2023, за тази година ръстът е от 7%, сочи проучване на Mercer Marsh Benefits
    преди 47 минути
    Окончателно: Либерализацията на пазара на ток за бита беше отложена с 1 година
    НС прие на второ четене промени в Закона за енергетиката
    преди 2 часа
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate
    преди 18 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 20 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия