Развитието на мобилните услуги ще е основен приоритет на компанията
Успешното преминаване към мобилната ера ще е главната задача пред Yahoo. Това обяви новият изпълнителен директор на компанията Мариса Майер пред инвеститори.
„В близко бъдеще Yahoo ще трябва да стане предимно мобилна компания”, посочи Майер.
Бившата мениджърка на Google коментира, че Yahoo не е успяла да капитализира прехода на потребителите към мобилните устройства досега. „Трудно ще яхнем огромната мобилна вълна”, допълни тя.
Големите конкуренти на Yahoo като Facebook и Google също изпитват проблеми с адаптирането към мобилната среда, отбелязва Reuters.
Майер подчерта, че Yahoo планира да се върне към корените си на интернет компания, ориентирана към потребителите. Тя обеща да модернизира сайта на Yahoo така, че да стане удобен за ползване от сърфиращите през мобилни устройства.
Междувременно позакъсалата напоследък компания обяви печалба от 3.2 млрд. долара за третото тримесечие. Това е ръст от над 10 пъти в сравнение със същия период година по-рано. Голяма част от печалбата обаче се дължи на продадените дялове на китайската Alibaba. Продажбите са нараснали до близо 1.09 млрд. долара спрямо 1.07 млрд. долара преди година.