Полската компания разработва CRM/ERP софтуер за управление на малки и средни компании
Изображение: Firmao
Полската компания Firmao, производител на CRM/ERP софтуер, който се използва за управление на малки и средни фирми, вече предлага продуктите си в България. Според доклада на BUZZcenter от 2022 г. в момента Firmao е най-популярната полска CRM система сред B2B компаниите.
Firmao е създадена през 2009 г. в Лодз, Полша. Компанията има 50 служители в централата си в Полша, като предлага продуктите си в 5 държави: Йордания, Индия, Украйна, Република Северна Македония, отскоро и у нас.
Към момента Firmao няма офис в България но предлага своите продукти на българския малък и среден бизнес. Продуктите на компанията могат да бъдат намерени на сайта ѝ, а съпортът е отдалечен.
Какво предлага Firmao?
Firmao е полски софтуер, разработен през 2010 г. За разлика от своите конкуренти Firmao е всеобхватен инструмент, предлагащ функции, които помагат за управлението на всички отдели на компанията - от маркетинга до следпродажбеното обслужване - накратко, това са много инструменти в едно удобно приложение. Firmao е създаден в помощ на малки и средни фирми, занимаващи се с производство, услуги и продажби. Пазарното проучване, проведено от Buzzcenter, потвърждава, че Firmao в момента е най-популярната полска облачна CRM/ERP система.
Ето някои от най-важните функции на Firmao:
• Софтуерът позволява да автоматизирате и организирате процеса на продажби;
• Лесно и бързо издаване на документи, като фактури, оферти, поръчки;
• Позволява маркиране на фактурите като платени в реално време, процесът може да бъде подобрен и чрез лесна автоматизация (напр. напомняния за фактури, които не са платени навреме, или периодично изпращане на фактури);
• С отчитането на работното време и възможността за възлагане на задачи работата на служителите може да се управлява много лесно;
• Като програма от типа „всичко в едно“ Firmao улеснява и работата със склада и благодарение на по-голямата си гъвкавост може да бъде адаптирана към специфичните нужди на компанията, за разлика от конкурентите си.
Важен елемент на CRM системата е управлението на процеса на продажби. Продуктът предлага и мобилно приложение за управление. Firmao може да предложи над от 1000 интеграции от основни, като календар или електронна пощенска кутия, както и по-обширни. Има опция за интеграция чрез системата Zapier, която позволява Firmao да бъде свързана с неограничен брой програми. Поради тази причина Firmao се разширява от 1000 до 5000 интеграции. Освен това през 2023 г. Firmao е наградена като една от най-добрите интеграции в системата Zapier.
Компанията предлага поддръжка по телефона от 8:00 до 17:00 ч. (централноевропейско време) и по имейл 24 часа/365 часа на полски, английски и украински език. Налична е и възможност да се поиска онлайн представяне на системата. Firmao предлага 14-дневен тестов период, в който потребителите могат да се запознаят подробно със системата.
Към момента компанията няма офис у нас, но планира да отвори такъв, ако клиентската база се разрасне, съобщиха от Firmao за Economy.bg.