понеделник, 20 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    888 прочитания

    dm България отчита ръст от 170% на онлайн поръчките

    Близо 400 000 българи са изтеглили приложението за пазаруване Моят dm
    10 май 2024, 08:40 a+ a- a

    Ръст от 170% на броя на поръчките през приложението Моят dm за периода октомври 2023 г. - март 2024 г. отчита най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки в България спрямо същия период година по-рано. От старта му през ноември 2022 г. до момента приложението е изтеглено близо 400 000 пъти, а от началото на май dm надгражда Моят dm-App с нова функционалност за лоялни клиенти.

    Благодарение на нея всяка покупка от клиенти с регистрация в приложението ще бъде отчитана и сумите от техните покупки ще се натрупват независимо дали пазаруват онлайн или на място в магазин. Достигането на определена сума на покупките ще носи бонус – талон с отстъпка при следващо пазаруване.

    „Правим поредна стъпка в успешното развитие на приложението ни като платформа, която съсредоточава всички предимства при пазаруване в dm и обогатява обслужването на клиентите и комуникацията с тях както онлайн, така и на място в магазините ни. Благодарение на новата функционалност на приложението възнаграждаваме лоялността на нашите редовни клиенти. Колкото по-често пазаруват при нас, толкова по-големи отстъпки ще получават“, каза по повод нововъведението Цонка Иванова-Терзиева - управител с ресори „Маркетинг и снабдяване“ на dm България.

    За да се възползват от предимствата на новата функционалност, хората трябва да са регистрирани потребители на Моят dm-App. Регистрацията дава възможност всяка покупка - независимо дали е направена през онлайн магазина на компанията, в Моят dm-App или на каса в магазина след сканиране на клиентския номер от приложението - да бъде отчитана. Така сумите от покупките автоматично ще се натрупват в профила на всеки клиент в приложението.

    Веднага след като бъде достигнато определено ниво на събрана сума, клиентът ще получава талон за отстъпка, който може да бъде ползван при следваща покупка. Нивата са осем – при оборот от 20 лв. се генерира талон за отстъпка от 2 лв.; при 90 лв. талонът е за 3 лв. и така нататък. Талоните ще бъдат достъпни единствено през Моят dm-App и ще могат да се събират до 30 април 2025 година, след което започва нов период за събиране на суми от направени покупки.

    В допълнение към талоните за отстъпка при следващо пазаруване хората могат да се възползват и от всички други предимства на приложението - скреч карти, колело на късмета, коледен календар, отстъпка „Рожденик“, специални талони за празници като 8 март и други.

    Данните на dm за последните 18 месеца показват категорично, че все повече българи се възползват от ползите, които пазаруването през приложение носи. Само за първите три месеца на тази година Моят dm-App е свален близо 100 000 пъти. От старта му през ноември 2022 г. до момента то е изтеглено близо 400 000 пъти, като интересът към него продължава да расте. Увеличава се и броят на поръчките през приложението. Ръстът за периода октомври 2023 г. - март 2024 г. е 170% спрямо същия период година по-рано. Най-често поръчваните продукти са бебешки мокри кърпички и пюрета.

    Над 30% от клиентите на dm предпочитат да вземат покупките си от най-удобния им магазин с услугата „Експресно получаване в магазин“. Това може да стане в рамките на 90 минути след завършване на поръчката. За потребители с регистрация в Моят dm-App услугата е безплатна, а за останалите клиенти таксата е 2 лева. dm България предлага и доставка с куриер, която е безплатна за поръчки над 100 лева.

    Към момента онлайн е достъпен почти целия асортимент на компанията. Освен че онлайн имат достъп до огромно разнообразие от продукти, клиентите могат да се възползват и от предимствата на ценовата политика „Трайно изгодно“, която се прилага във всички канали за продажби на dm и която дава възможност за спокойно планиране на покупки на изгодни цени и без нужда от преследване на краткотрайни намаления. 

    Друг етап от развитието на Моят dm-App е форматът за live shopping. Компанията стартира поредица от предавания на живо dmLIVE, които се излъчват ексклузивно в приложението на всеки две седмици. До момента са излъчени осем предавания по теми като грижа за бебето, веган кухня, азиатска козметика, продукти за тяло, слънцезащита и други. По време на предаванията експерти от различни сфери говорят по актуални теми и представят продукти, които зрителите могат да пазаруват с отстъпки директно в приложението.

    “Не спираме да търсим иновативни подходи за общуване с клиентите ни, така че да отговаряме на техните динамично променящи се очаквания. Затова инвестираме в развитието на Моят dm-App и разработваме все повече атрактивни решения, които интегрираме в него като новата функционалност и предаванията dmLIVE. Уверени сме, че така задълбочаваме връзката с клиентите и вярваме, че приложението ни ще се утвърди като любима платформа на българите не само за удобно пазаруване на дрогерийни стоки, но и като източник на вдъхновение, полезни съвети и интересно съдържание.“, коментира още Цонка Иванова-Терзиева.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК заплаши да глоби Microsoft заради AI рискове в търсачката Bing
    Брюксел е разтревожен от рисковете от "халюцинации" и разпространението на deepfakes
    преди 6 часа
    БАН: Членството в еврозоната може да се отложи и след 2025
    Инфлацията постепенно ще намалява, но ще бъде по-висока от обичайната през предходното десетилетие
    преди 8 часа
    София Тех Парк ще е домакин на South East European Innovators Challenge
    Инициативата е на алианс от научно-технологични паркове в Югоизточна Европа
    преди 9 часа
    Нови 80 млн. лв. за заплати във висшето образование у нас
    Повишението ще обхване 33 държавни университети