Provident планира да инвестира между 2 и 3 млн. паунда в бизнеса си в България
Главният изпълнителен директор на IPF Джерард Раян
Британската International Personal Finance (IPF) стъпва на пазара на бързи кредити в България. У нас компанията ще оперира под името „Провидент Файненшъл България”. Тя ще предоставя краткосрочни кредити, доставяни директно в домовете на клиентите.
IPF вярва, че България представлява значима бизнес възможност, тъй като разполага с добре образовани и амбициозни кадри, растяща икономика и клиентска база, която към момента не е достатъчно добре обхваната от съществуващите доставчици на потребителски кредити.
„Идентифицирахме много ясна ниша на пазара на потребителски кредити и вярваме, че имаме възможност да изградим много успешен бизнес тук. Нашето предложение е много специално: ние предлагаме прoзрачен и гъвкав продукт, който отговаря на нуждите на нашите клиенти и не съдържа скрити такси и лихви”, подчерта главният изпълнителен директор на IPF Джерард Раян.
„Нашата инвестиция в България е базирана на бизнес модел, който се използва от 130 години и е подкрепен от солидна капиталова инвестиция и основен екип от опитни мениджъри. Нашата амбиция е да имаме напълно самостоятелен бизнес в България със силен местен управленски екип”, допълни Томаш Чехановски, главен оперативен директор на „Провидент Файненшъл България”.
IPF смята да инвестира между 2 и 3 млн. паунда в бизнеса си в България само през тази година и очаква да постигне национално покритие до 18 месеца след стъпването си на пазара и около 100 хил. клиента при достигане на зрялост на пазара.
Първоначално стартирайки от София, „Провидент Файненшъл България” ще разшири дейността си в Пловдив до края на годината, а след това и към черноморските градове Бургас и Варна.
Компанията очаква да има 12 работещи български клона до март 2015 и над 1400 кредитни консултанти и служители в България през следващите 5 години.
IPF има над 2.4 млн. клиенти и освен в България, има успешен бизнес в Полша, Чехия, Унгария, Словакия, Румъния, Литва и Мексико.