сряда, 08 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10172 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на петима популярни автори

    Какво трябва да знае всеки един предприемач?
    13 април 2016, 11:04 a+ a- a

    В това видео петима автори и консултанти споделят пет ценни бизнеса съвета, които според тях всеки един предприемач трябва да знае. Ето и кои са те: 

    1. Това, което всеки един предприемач трябва да знае и да не забравя, е, че успехът може да се окаже най-големият му враг, смята Лари Уингет, автор и консултант. В началото вие сте много внимателни и наблюдателни към всичко – клиентите, продажбите, хората, във всеки един момент знаете колко печелите. И когато постигнете успех, ставате мързеливи и пренебрежителни към всяко едно от тези неща. Ако искате да бъдете успешни в дългосрочен план, нищо не трябва да ви убягва. 

    2. Това, което всеки един предприемач трябва да знае, когато стартира бизнес, е, че клиентите са на второ място, инвеститорите - на трето, а на първо – хората в компанията, смята Джо Калоуей, автор и консултант. Ако вие не осигурите на хората си това, от което имат нужда, за да успеят; ако не създадете култура, която привлича най-добрите таланти; ако вашите служители не харесват да работят за вас, то нищо няма да постигнете. Ако вашите хора са щастливи, и клиентите ще бъдат щастливи, и инвеститорите ще бъдат щастливи и вие самите ще бъдете щастливи. 

    3. Това, което всеки един предприемач трябва да знае, е, че страстта без положителен резултат не е бизнес, смята Ранди Пенингтън, автор и консултант. Това е хоби. Може би сте станали предприемач, следвайки страстта и забавлявайки се с това, което правите. И това е чудесно. Но най-успешните предприемачи се учат как да развият успешен бизнес. Те обръщат внимание на цифрите, изграждат устойчива култура, която осигурява конкурентни предимства и непрекъснато се стремят да подобряват продуктите и услугите си. 

    4. Това, което всеки един предприемач трябва да помни е, че бизнесът винаги трябва да носи радост, смята Марк Санборн, автор и консултант. Ако това спре да се случва, имате две опции. Първата е да продадете бизнеса си и да правите нещо различно. Втората е да намерите хора, които ще вършат онова, което на вас не ви е приятно. Така ще може да се фокусирате върху нещата, които ви носят радост и удоволствие.  Не забравяйте, че вие сте в този бизнес, защото той е нещо, което искате да правите. И то трябва да ви радва. 

    5. Причината да сте в бизнеса, не е тази, която вие си мислите, че е, смята Скот Маккейн, автор и консултант. Хората превръщат нещо в бизнес, защото са добри в него. Но в крайна сметка не продуктът има значение, а изживяването, което създавате на клиентите си. Причината да сте в бизнеса е че създавате преживяване, на което вашите клиенти не могат да устоят.  

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 9 часа
    Първата за България и региона водородна зарядна станция вече e в експлоатация
    Тя може да зарежда при двете стандартни налягания за компресиран водород
    преди 9 часа
    Ето каква част от българите са доволни от работата и заплатата си
    Близо 40% от сънародниците ни виждат в изкуствения интелект повече проблеми, отколкто възможности, сочи ново проучване
    преди 11 часа
    преди 16 часа
    Бюджетът на плюс от 600 млн. лв. през април
    Принос за това има вноската на БНБ
    преди 17 часа
    Google съкрати 200 души
    Компанията измества основните си длъжности зад граница
    преди 17 часа
    Очаква се България да се присъедини към ОИСР до края на 2025 г.
    Общо 31 доклада на комитетите на ОИСР по отношение на България са приети, остават още 26