петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2986 прочитания

    AtScale удвои екипа си в България за шест месеца

    Офисът у нас вече е най-големият за AtScale
    07 октомври 2020, 09:10 a+ a- a

    През месеците на пандемията екипът на технологичната компания AtScale в България е нараснал двойно и той вече е най-многобройният за компанията в целия свят. От началото на март броят на служителите се е удвоил, а плановете на мениджмънта са екипът у нас да бъде увеличен с още 50%, обявиха от AtScale. 

    Специализираната в сферата на големите данни компания има офиси в Сан Матео, Бостън и София. „Кризата с COVID 19 оказа негативно влияние върху повечето от бизнесите. Ние обаче успяхме не просто да ги преодолеем, но и да пораснем два пъти. Кризата още веднъж доказа, че който владее данните, владее света. Благодарение на нашия OLAP модел за анализ на епидемиологичните данни за COVID-19 за доставчиците на здравни услуги и за всички, които са обединили усилия в битката със заразата. Ние предоставихме софтуера безвъзмездно с цел да дадем мощно оръжие на учените и специалистите по целия свят в тяхната борба със заразата, като им помогнем да вземат по-добри решения въз основа на наличните данни за вируса“, коментира Момчил Михайлов. ​Именно той е българската следа в компанията, както и основната причина за създаването на офис у нас през 2018. В началото колегите му били скептично настроени. Само 18 месеца по-късно обаче българският офис е сред движещите сили за компанията. 

    ​Доказателство за приноса на отбора в София е създаването на продукт без аналог в света, представляващ актуализация на водещата платформа на американската софтуерна компания. Изграждането, архитектурата, автоматичното и ръчното тестване на AtScale 2020.1 са извършени изцяло в България.

    ​Специалистите, които работят у нас, стоят и в основата на последния ъпдейт на инструмента Data Insights Marketplace. Той позволява на компании от всички сектори още по-бързо и лесно да анализират данни и да взимат ключови решения за развитието на бизнеса си. 

    Според Михайлов това, което привлича родните дивелъпъри към AtScale е възможността постоянно да развиват интелектуалните си качества. Работата с най-иновативните инструменти в световен мащаб позволява на служителите постоянно да предизвикват себе си и да се усъвършенстват. ​

    Създадената през 2012 AtScale дава възможност на клиентите си да виртуализират аналитични данни, независимо къде се съхраняват – складове с данни, езера с данни или нововъзникващи облачни платформи. Така е възможен единен изглед на информацията към B.I., A.I. и приложения за машинно обучение. Клиенти на платформата на AtScale са гиганти като JPMorgan Chase, Toyota, Wells Fargo, GlaxoSmithKline.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 8 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 8 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 9 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 11 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години