понеделник, 29 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    9895 прочитания

    Робот стана креативен директор в Япония

    Той ще работи в рекламната агенция McCann
    28 април 2016, 11:23 a+ a- a

    И творческите професии вече са заплашени от изкуствения интелект. Японска компания назначи за свой креативен директор ......робот. AI CD ще работи за рекламната агенция McCann.

    Той ще дава креативни насоки по проекти, като извлича и анализира данни от реклами, за да може да се създаде най-доброто рекламно послание. Роботът е способен да прегледа и анализира доста по-голямо количество стари реклами, отколкото човек, обясняват от японската компания. Така той ще помага на „колегите си” в създаването на нови реклами за клиенти.

    „Изкуственият интелект вече се използва в музиката и киното. Ние сме много ентусиазирани от потенциала на AI CD за създаване на бъдещи реклами”, подчерта изпълнителният директор на японската компания.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 минути
    преди 3 часа
    От 1 май: Нова самолетна линия ще свързва Истанбул със София
    Нискотарифната Pegasus Airlines ще има полети 3 пъти в седмицата
    преди 3 часа
    Изкуственият интелект има потенциал да революционизира научните открития
    Нуждаем се от нов Европейски институт за изкуствен интелект в науката, съветват академиите Европейската комисия
    преди 4 часа
    Fitch потвърди рейтинга на България
    Липсата на стабилно правителство и потенциално дългите преговори за съставяне на коалиция биха могли да забавят влизането в еврозоната след 2025, предупреди агенцията
    преди 5 часа
    Летище София с нов безмитен магазин
    Той е най-големият за безмитна търговия в България