неделя, 05 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16501 прочитания

    Българска шевица украси бутилките на Кока-Кола

    Компанията създаде лимитирана колекция, посветена на шест етнографски региона в България
    27 септември 2017, 14:18 a+ a- a

    За първи път в света Кока-Кола представи лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България.

    Емблематичната стъклена бутилка на компанията ще бъде облечена в мотиви от шевиците на шестте български етнографски области – Пиринска, Тракийска, Родопска, Шопска, Добруджанска и Северняшка за ограничен период от време и само в партньорски заведения из страната.

    Кампанията „Събери вдъхновение от България“ беше представена от едни от най-успешните формации за народни танци у нас - ансамбъл Чинари, които показаха бутилките, облечени в традиционни носии, носещи духа и символиката на всеки един от етнографските региони на България.

    Кампанията има за цел да даде нов живот на българската шевица по ексклузивен и нетрадиционен начин, срещайки своята дългогодишна история и модерен привкус с народното богатство на везбните мотиви.

    България не за първи път е страната, доказала се като новатор в историята на бранда. Именно при нас се допуска името на легендарната марка да бъде изписано на различен от латиница език. Логото на кирилица постига нечуван успех в световен план и полага началото на нова ера в развитието на бранда в различните региони на света.

    Новата лимитирана серия бутилки има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната стъклена бутилка, датираща от 1915, ексклузивния надпис на кирилица с история от 1965 и отличителните за 6 български региона шевици.

    Специален консултант по проекта е доц. Ана Лулева от Института по етнология и фолклористика с етнографски музей към БАН, която е част от екипа, селектирал везбените елементи за сътворяването на уникалните бутилки.

    Във всеки дизайн са включени ключови елементи от всеки регион, а червеният цвят е преобладаващ, не само защото е цветът на Кока-Кола – според вярванията на българите това е цветът на живота и силата.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    02 май 2024, 13:44
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    02 май 2024, 11:25
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    02 май 2024, 09:49
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19