събота, 18 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3077 прочитания

    Кока-Кола продължава кампанията си, вдъхновена от българските традиции

    Компанията организира надиграване между ансамбли за народни танци
    20 октомври 2017, 14:29 a+ a- a

    След като за първи път в света Кока-Кола представи лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България, сега компанията организира надиграване между ансамбли за народни танци.

    Шест състава ще танцуват на живо пред публика, представяйки шестте етнографски области в България. Това ще стане на 22.10., неделя, от 12.00 часа пред Народен театър „Иван Вазов“в столицата и е част от кампанията на Кока-Кола „Събери вдъхновение от България“.

    В неделния ден всички жители и гости на София ще могат да се насладят на родните ни танци, като празненството ще бъде и част от честванията на 6-ата годишнина на БНТ2 и ще бъде излъчено на живо.

    Освен София, още пет български града ще се включат в инициативата на Кока-Кола и един от емблематичните ансамбли за български народни танци „Чинари“.

    Градовете са:
    Пловдив, представляващ Тракийската етнографска област, 23.10., 18.00 ч., площад „Централен“.
    Смолян, представляващ Родопската етнографска област, 24.10, 17.00 ч., площад „Свобода“.
    Благоевград, представляващ Пиринска етнографска област, 27.10., 18.00 ч., площад „Георги Измирлиев“.
    Варна, представляваща Добруджанска етнографска област, 28.10., 18.00 ч., площад „Севастопол“,
    Велико Търново, представляващ Северняшка етнографска област , 29.10., 13.00 ч., пред входа на резерват „Царевец“.

    Вдъхвайки нов живот на традициите, Кока-Кола за пореден път демонстрира своята жива история, свързана пряко с България, която през годините развива и обогатява. Така както контурната бутилка е лицето на Кока-Кола навсякъде по света, така и шевиците са запазената марка на България по всички международни прояви и изложения. Вдъхновена от нашето вековно културно наследство, серията има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната стъклена бутилка, датираща от 1915 г., ексклузивния надпис на кирилица с история от 1965 г. и отличителните за 6 български региона шевици с история от 30-те години на миналия век.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 22 часа
    БНБ: Чуждите инвестиции у нас със спад от 81% за година
    Най-големите вложения в страната за януари-март 2024 са от Австрия, Италия и Гърция
    преди 1 ден
    „Струма“ стана първата магистрала у нас с хеликоптерна площадка
    Хеликоптерът ще стига за 30 минути от София до тунел „Железница“
    преди 1 ден
    ЕК започна ново разследване срещу Meta
    Процедурата е заради пристрастяващите ефекти на социалните медии върху децата
    преди 1 ден
    "Булгаргаз" ще съди "Газпром" за 400 млн. евро
    Искът е заради спрените руски газови доставки
    преди 1 ден
    Проекти за близо 3 млрд. лева са реализирани у нас с парите от ЕС за транспорт за 6 години
    Със средствата са изградени 12 нови метро станции, 70 км нови пътища, 28 км рехабилитирани жп линии и 5 реновирани жп гари