петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1530 прочитания

    25-ото издание на Golden Drum ще се проведе в Словения

    Тази година са подадени 1200 кандидатури от 28 държави
    16 октомври 2018, 13:38 a+ a- a

    Двадесет и петото издание на международния рекламен фестивал Golden Drum ще се проведе в периода 17 - 19 октомври 2018 г. в гр. Порторож, Словения, събирайки световни професионалисти в областта на комуникациите и рекламата. 1200 са подадените кандидатури от 28 държави, които ще се състезават за знаменитите отличия.  В продължение на три дни рекламната надпревара ще предложи богата качествена програма с 40 известни и всепризнати гост – лектори, вдъхновяващи семинари и уъркшопи за придобиване на ценен опит, създаване на нови приятелства и контакти. Номинациите ще бъдат обявени утре, 17 октомври 2018 г., а кулминацията ще бъде награждаването на победителите в петък, 19 октомври 2018 г., по време на тържествена церемония.  

    От 28 страни, конкуриращи се тази година, Румъния подаде най-много заявки – общо 188. Веднага след нея се нарежда Русия с 149 кандидатури. Най-голямо увеличение на проектите има при Македония - над 600% ръст в сравнение с миналата 2017 г., а към надпреварата тази година се присъединиха и две нови държави - Испания и Португалия. 

    25-тото издание на фестивала Golden Drum представи много новости в конкурсната програма. "Промяната в регламента на конкурса беше предизвикателство за нас, но агенциите приеха това като стимул и подадоха повече заявки отколкото очаквахме.", заяви заместник-председателят Стоян Пелко, който съвместно със съвета на конкурса Golden Drum, преработиха тазгодишната програма на фестивала. 

    В секцията „WHAT“ най-много заявки има в категориите „F Reach“ (13,25%), „H Craft“ (12,45%) и „A Film“ (8,94%). В секцията „WHY“ водеща е групата „Z Social good“ (9,54%), следвана от „V Entertainment“ (6,43%) и „S Activation“ (5,93%). 

    Младежкият конкурс The Young Drummers Competition регистрира 172 творчески предложения за плакати, които тази година популяризират словенския град Пиран под наслов „Пиран – Градът на Тартини“.  

    Тазгодишните проекти ще бъдат оценявани от жури, съставено от 22-ма международни експерти от творческата индустрия. Душан Дракалски, главен творчески директор за Европа, Ray Productions, е председател на журитo, оценяващо кандидатурите в секция „WHAT“, а Адриан Ботан, глобален изпълнителен творчески директор, McCann Worldgroup и Президент на European Creative Leadership Council, е председател на журитo, определящо кандидатурите в секция „WHY“. Заявките в конкурса за плакат Young Drummers Competition ще бъдат оценявани от петчленно жури, водено от Жосефин Ричардс, творчески директор на INGO Stockholm.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 22 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 1 ден
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 1 ден
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 1 ден
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 1 ден
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19