петък, 17 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1392 прочитания

    Брандинг компанията „Ентусиазъм“ става част от групата на The Smarts

    Това ще бъде петата агенция в групата
    23 юли 2019, 16:00 a+ a- a

    Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече са рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot.

    Брандинг компанията „Ентусиазъм“ става част от групата The Smarts. Това ще бъде петата агенция в групата, в която вече са рекламната The Smarts, медийната IQ media, ПР агенцията Параграф 42 и студиото за видео продукция Shoot. 

    С „Ентусиазъм“, агенциите заедно вече ще могат да предлагат по-богат спектър от комуникационни услуги. Това означава възможност за още по-силно стратегическо изграждане и управление на брандове и техните кампании за настоящи и бъдещи клиенти. 

    „Ентусиазъм“ има история от над 15 години. Компанията е работила по проекти от секторите бързооборотни потребителски стоки, заведения, културни и социални инициативи, финансови институции, неправителствени организации и други.

    „С колегите от „Ентусиазъм“ споделяме общи високи професионални стандарти и затова вярвам, че това „добре дошли“ в групата на The Smarts ще даде енергия за развитието на агенциите. И не само това – смятам, че така ще допринесем за това целият комуникационен пазар да бъде по-съвършен. Идеята за стратегическото управление на брандовете излиза все повече на преден план и тази стъпка ще даде нови перспективи“, коментира Радослав Бимбалов, управляващ директор на The Smarts.

    „Има ясен световен тренд – компаниите и организациите се фокусират в преживяването с марки, а не конкуренция на ниво продукти, от там идва лоялността на потребителите. В днешно време, иновациите са двудневни новини или са много скъпо струващо удоволствие. А благодарение на дългогодишния ни опит и стратегическия подход, които имаме, българските компании ще имат по-добри възможности за развитие на международните и глобалните пазари“,  – отбеляза Велина Мавродинова, съосновател и творчески директор на „Ентусиазъм“. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    Siemens продава компанията си Innomotics на KPS Capital Partners
    Сделката е за 3,5 милиарда евро
    преди 18 часа
    Инвестират 42 млн. лв. за изграждане на зарядни станции в страната
    С други 49,6 млн. лв. ще бъде подпомогната зарядната инфраструктура в пристанищата
    преди 19 часа
    ЕС засилва регулациите за Airbnb и конкурентите й
    Онлайн платформите ще трябва да предоставят на властите данни за броя на нощувките и броя на гостите веднъж месечно
    преди 19 часа
    514 български фирми кандидатстваха за разработване на иновации
    Общият размер на безвъзмездното финансиране е 127 млн. лв.
    преди 21 часа
    Google отпуска 1 млн. долара за докторантски стипендии в INSAIT
    Младите учени ще могат да работят в България с научни ръководители от INSAIT и Google Research по най-горещите теми в AI в момента