четвъртък, 09 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1109 прочитания

    Германската valantic придобива българската AiopsGroup

    Цената на сделката не се съобщава
    16 май 2023, 13:46 a+ a- a

    Германската компания за дигитални решения, консултантски услуги и софтуерни разработки valantic разширява услугите си на бързо разрастващия се пазар в областта на електронна търговия и обединява сили с българския специалист по Salesforce Commerce AiopsGroup. Цената на сделката не се съобщава. 

    AiopsGroup, създадена през 2019 г. от главния изпълнителен директор Дон Сантрач и техническия директор Слави Славов, постигна значителен растеж през последните години и се очаква да продължи тази тенденция в бъдеще. Дон Сантрач започва кариерата си в дигиталните услуги и решенията за електронна търговия в Acquity Group (Accenture Interactive) в Чикаго, Илинойс, внасяйки над две десетилетия опит в AiopsGroup. Междувременно Слави Славов е специализиран в проектирането на сложни архитектури на платформи за електронна търговия, с над 20 години опит в индустрията в оптимизацията на ефективността на онлайн продажбите и процесите, автоматизацията, управлението на ресурсите, планирането на капацитета и киберсигурността.

    Уве Тюбен, управляващ директор на отдела за потребителско изживяване (CX) и партньор във valantic, каза: „Заедно с AiopsGroup, ние укрепваме нашите позиции в европейската Salesforce екосистема и пазара за електронна търговия. Като част от нашия постоянен ангажимент да предоставяме изключително обслужване на нашите клиенти и да поддържаме позицията си на водещ доставчик на консултантски, софтуерни и ИТ услуги, ние от valantic сме развълнувани да разширим дейността си в България. Със своята висококвалифицирана работна сила, стратегическо местоположение и отлична инфраструктура, България е идеално място за разширяване на нашите операции и утвърждаването й като експертен център за valantic. Виждаме огромен потенциал в България и сме развълнувани от възможностите, които това разширяване ще донесе.”

    Дон Сантрач, главен изпълнителен директор на AiopsGroup добавя: „Много съм развълнуван от нашите нови цели и предизвикателства, които предстоят, като член на семейството на valantic. Нашата цел е да станем номер едно доставчик на CX услуги в Европа с репутация за иновативни решения и изключително качествени услуги. За да постигнем това, трябва да сме една крачка пред тенденциите в индустрията и новите технологии и да се адаптираме гъвкаво към променящите се нужди и предпочитания на нашите клиенти. От решаващо значение за успеха ще бъде работата с valantic за изграждането на екип от талантливи и всеотдайни професионалисти, които споделят нашия ангажимент за отлични постижения и ненадмината удовлетвореност на клиентите.”

    Новият експертен център се фокусира върху глобалните търговци на дребно с комплексни B2B и B2C платформи за електронна търговия. AiopsGroup предоставя портфолио от услуги, включващо консултации относно стратегии за електронна търговия и архитектурен дизайн, както и разработване и внедряване на сложни системи за електронна търговия, миграции на платформи и денонощна поддръжка. В допълнение към Salesforce Commerce, AiopsGroup предоставя солидна експертиза за B2C и B2B решения за пазаруване, базирани на платформите Adobe Commerce, Scayle, commercetools и Optimizely. В допълнение AiopsGroup разработва персонализирани софтуерни решения, базирани на облачни услуги, използващи най-новите технологични възможности.

    През 2021 г. Salesforce Commerce отбеляза ръст от 20 процента и продължи да се радва на силен бизнес растеж през 2022 г.

    AiopsGroup създава технологично мониторинг решение, използвайки платформата за анализ на данни Splunk. Този инструмент за наблюдение проследява над 200 ключови индикатора за ефективност (KPI) в реално време за продажби, плащания и поръчки и наблюдава обмена на данни със системите за продуктова информация (PIM) и системите за управление на поръчки (OMS). В случай на аномалии, които потенциално биха могли да показват оперативни проблеми, проблеми с производителността или измамни дейности, AiopsGroup предупреждава, като гарантира, че клиентите й поддържат изключителни нива на потребителско удовлетворение и киберсигурност.

    Няколко успешни проекта демонстрират възможностите на AiopsGroup. За производителя на спортни стоки PUMA, например, компанията разработва скалируемо технологично решение за техните над 20 уебсайта и електронни магазини. А за луксозната модна марка MCM Worldwide, AiopsGroup използва изкуствен интелект, за да оптимизира процесите на поръчка и търсене за над 20 уебсайта за електронна търговия , значително подобрявайки продуктивността на мениджърите на онлайн магазини.

    Съществуващото подразделение за електронна търговия и потребителско изживяване на valantic е добре познато и добавянето на AiopsGroup ще разшири експертизата в областта на консултациите и решенията за Salesforce. Благодарение на опита в Salesforce Commerce AiopsGroup допълва съществуващото облачно портфолио за Salesforce, което вече включва Salesforce CRM, Marketing Cloud и Tableau.

    valantic вече може да предложи на своите клиенти поддръжка за всички облачни решения на Salesforce благодарение на своя специализиран екип от 300 разработчици и консултанти, които се фокусират върху тези технологии. Клиентите ще се възползват от интегрираните цялостни решения на Salesforce.

    Вижте профила и актуалните позиции за работа на AIOPSGROUP AD в JOBS.bg

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 16 часа
    преди 18 часа
    Ryanair стартира полети до 5 нови дестинации от София
    Авиокомпанията базира нов самолет в столицата
    преди 18 часа
    Apple разработва собствени AI чипове
    Съвместно с TSMC, по данни на The Wall Street Journal
    преди 21 часа
    преди 22 часа
    Откриват Център по дигитално предприемачество във ВУТП
    „Дигитално предприемачество и изкуствен интелект“ е най-новата специалност във висшето училище
    преди 23 часа
    Около 15-16% са празните офиси в София
    ИТ секторът остава основен наемател на офис площи в началото на 2024, сочи проучване